خانهاخبار
بازی Dragon Age 4 در Game Award 2020 نمایش خواهد یافت

بازی Dragon Age 4 در Game Award 2020 نمایش خواهد یافت

استودیو BioWare رسما اعلام کرده که نمایش جدید بازی بعدی از سری دراگون ایج را در مراسم The Game Award 2020 پخش می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۱۶

شرکت BioWare می‌خواهد در مراسم The Game Awards 2020 اطلاعات تازه‌ای را درباره جدیدترین نسخه بازی Dragon Age منتشر کند. شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که نسخه بعدی از این سری که فعلا با نام Dragon Age 4 خطاب می‌شود در مراسم جوایز بهترین بازی‌های سال نمایش خواهد داشت، اما مشخص نیست که این نمایش تا چه اندازه و چگونه خواهد بود.

این اطلاعیه به مناسبت روز Dragon Age منتشر شده و بخشی از بیانیه مطبوعاتی BioWare شامل چهار داستان کوتاه از تیم روایت این شرکت است که با هدف به تصویر کشیدن آینده برند Dragon Age با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

هنوز معلوم نیست که در رویداد The Game Awards 2020 شاهد چه نمایشی خواهیم بود، ولی به نظر می‌رسد که بالاخره می‌توانیم برای این فرنچایز هیجان‌زده باشیم. اولین باری که تیزر مربوط به Dragon Age 4 منتشر شد در The Game Award 2018 بود. سپس در رویداد Gamescom 2020 اطلاعات بیشتری در این بازه منتشر گردید، اما طرفداران هنوز چیز زیادی درباره این بازی نمی‌دانند.

اگر می‌خواهید تجربه‌ای از فرنچایز Dragon Age را داشته باشید، می‌توانید همین حالا Dragon Age Inquisition را امتحان کنید. این بازی در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد و طرفداران مدت زیادی را در انتظار بر سر برده‌اند تا نسخه بعدی آن را ببینند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)