خانهاخبار
شارژ وایرلس سری آیفون 12 با مشکل روبرو است!

شارژ وایرلس سری آیفون 12 با مشکل روبرو است!

دارندگان هر یک از مدل‌های آیفون 12 با مشکل شارژ بی‌سیم همراه هستند.
۱۳۹۹/۹/۱۶

کاربران و دارندگان یکی از اعضای خانواده آیفون 12 این روزها با مشکل بزرگ شارژ بی‌سیم روبرو بوده و تعداد شاکیان روز به روز در حال افزایش است.

این مشکل که ظاهرا به شارژر‌های Third Party یا در واقع اقلامی که توسط شرکت‌های دیگر تولید شده برمی‌گردد، توسط یکی از کاربران به شرح زیر نقل شده است:

زمانی که آیفون من به دستم رسید، اوایل با هر سه شارژر برند Choetech کاملا سازگار بود. اما در هفته گذشته، متوجه شدم که در هنگام شب که گوشی را به یکی از شارژها می‌زنم، عملیات شارژ انجام نمی‌شود. اما مشکلی با دو مورد دیگر وجود نداشت.

اما بعد از گذشت چند ساعت، با شارژر دوم هم شارژ نشد و پس از آن نیز سازگاری با شارژر سوم نیز از بین رفت!

من با هر سه شارژر، بدون قاب یا با استفاده از قاب محافظ بارها امتحان کردم، اما متأسفانه نتیجه‌ای نداشت. به این ترتیب آیفون من با هیچ یک از این شارژرها شارژ نمی‌شود.

بعد از گوگل کردن این مورد، متوجه شدم که من تنها قربانی این مشکل نیستم و ظاهرا سیل عظیمی از کاربران با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

البته این معضل با ریستارت کردن برای ساعاتی برطرف می‌شود، اما مجددا بعد از یک یا دو روز باز می‌گردد. من تصور می‌کردم که یکی از آپدیت‌های اخیر آی او اس باعث بروز این مشکل شده است. اما در تحقیقات به این موضوع رسیدم که چنین چیزی نیست و مشکل از جای دیگری است.

image

 

این مشکل ظاهرا برای تعداد بسیار زیادی از کاربران رخ داده است. متن مکالمه یکی از این افراد با تیم پشتیبانی اپل را در زیر شاهد خواهیم بود:

  • کاربر: آیفون 12 پرو مکس با شارژ بی سیم چه مشکلی دارد؟ یک روز کاملا بدون مشکل شارژ می‌شود و یک روز دیگر بلا استثناء واکنشی نشان نمی‌دهد. بعد از ریستارت شدن، به روال عادی برمی‌گردد. در انجمن اپل، بیشتر از 700 نفر با این مشکل روبرو هستند.
  • اپل: بسیار خب، من متوجه مشکل شما شدم. مهندسان ما در حال کار روی این موضوع هستند و به زودی، رفع خواهد شد.
  • کاربر: پس اپل می‌داند که این یک مشکل است؟
  • اپل: بله ما در پی اعلام کاربران مختلف، با این مشکل آشنا شده‌ایم. به زودی معضل یاد شده برطرف می‌شود.

خوشبختانه طبق اعلام تیم پشتیبانی، این مشکل به زودی حل خواهد شد. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کوپرتینویی‌ها، کاربران را به استفاده از شارژرهای تولید شده توسط اپل مجبور خواهند کرد؟ یا راه حل دیگری برای این معضل اتخاذ می‌گردد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)