خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای در رابطه با گوشی Honor V40 فاش شد

اطلاعات تازه‌ای در رابطه با گوشی Honor V40 فاش شد

آنر پس از جدایی از هواوی، مجبور شده است بسیاری از برنامه‌های خود را به تعویق بیاندازند. اکنون اطلاعات تازه‌ای در رابطه با پرچمدار این برند منتشر شده است.
۱۳۹۹/۹/۱۶
از شرکت آنر انتظار می‌رفت تا در ماه دسامبر در کشور چین از گوشی آنر V40 رونمایی کند. گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که این اتفاق در این ماه رخ نخواهد داد و شرکت آنر معرفی سری گوشی‌های پرچمدار خود را تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است. اکنون خبر تازه‌ای به دست آمده که نشان می‌دهد آنر تنها یک نمونه از گوشی Honor v40 را رونمایی خواهد کرد.
سال گذشته در ماه نوامبر شرکت آنر از گوشی Honor v30 در کنار گوشی Honor V30 pro پرده برداشت. در همین حین چند ماهی است بسیاری از خبرگزاری‌‌ها احتمال می‌دهند که جایگزین این دو محصول، گوشی‌های Honor v40 و Honor V40 Pro خواهند بود.
اکنون یک خبرچین چینی به اطلاعات جالبی در رابطه با اولین گوشی شرکت آنر بعد از جدایی از هواوی دست یافته است. کمپانی آنر هم‌اکنون یک برند کاملا مستقل محسوب می‌شود و طبق اطلاعات این خبرچین، اولین گوشی این شرکت با شماره مدل YOK-AN10 و نام سری York شناخته می‌شود. این گوشی می‌تواند Honor V40  مورد انتظار باشد.
علاوه بر این، خبرچین مذکور در ادامه افزوده که شرکت آنر در ابتدا قصد داشته بیش از یک مدل از سری V40 را تولید کند. با این وجود، شرکت آنر از حالا دیگر نمی‌تواند از پردازنده‌های سری سیلیکون استفاده کند، از این روی شرکت آنر تنها یک مدل از سری V40 را معرفی خواهد کرد. این گوشی از پردازنده‌های سری Dimensity مدیاتک استفاده خواهد کرد. پیش‌تر در گزارش‌ها عنوان شده بود که سری Honor V40 دو مدل خواهد داشت که یک مدل از پردازنده Kirin 9000 استفاده می‌کند و دیگری به پردازنده Dimensity 1000 مجهز خواهد شد.
طبق اطلاعاتی که از پیش در اختیار داریم، گوشی Honor V40 از صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی خمیده با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ممکن است وضوحی ۴۰ مگاپیکسلی داشته باشد و از سنسور IMX700 RYYB ساخت سونی بهره ببرد. همچنین در بخش جلو احتمال دارد از دو سنسور برای ثبت تصاویر سلفی بهره ببرد. گوشی V40 از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی Super charge استفاده خواهد کرد و از شارژ ۴۰ واتی بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌هایی که از این گوشی انتظار می‌رود، می‌توان به اسپیکرهای استریو، فناوری 5G ، پورت USB-C و بدنه شیشه‌ای اشاره کرد. در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SEYYED MOHAMMAD ZAFFARANCHI

۱۳۹۹/۱۰/۳
?