خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای درباره اولین موتو G مجهز به اسنپدراگون 865 لو رفت

اطلاعات تازه‌ای درباره اولین موتو G مجهز به اسنپدراگون 865 لو رفت

موتورولا گفته بود در سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی از تلفن هوشمندی با چیپستی از سری اسنپدرگون 800 رونمایی می‌کند. حالا اطلاعات بیشتری درباره این محصول در اختیار داریم.
۱۳۹۹/۹/۱۶

به فاصله چند روز پس از آن‌که موتورولا اعلام کرد در سال ۲۰۲۱ موبایلی از خانواده موتو G را با چیپستی از سری اسنپدراگون ۸۰۰ راهی بازار می‌کند، حالا افشاگر معروف، ایوان بلس، تصاویر و جزئیات بیشتری را از این گوشی هوشمند فاش کرده است.

موتورولا هنوز برندینگ این دستگاه را نهایی نکرده و موبایلی که چند روز پیش به آن اشاره شده، ظاهرا در داخل خود شرکت با نام موتورولا Nio خطاب می‌شود. با این حال، طبق اطلاعات افشایی، این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین، گفته شده که این دستگاه می‌تواند نسخه پیشرفته‌تری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

موتورولا در طراحی این دستگاه دوباره از قطعات بازیافتی استفاده کرده است. این گوشی نمایشگری ۶.۷ اینچی خواهد داشت تا از این حیث شبیه موتو G 5G پلاس باشد. تصاویر افشایی از این گوشی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

image

در حال حاضر تصویری از طراحی قاب عقب این دستگاه لو نرفته اما انتظار داریم که پشت گوشی هم مشابه موتو G 5G پلاس باشد، چون به نظر می‌رسد که موتورولا همان چیدمان دوربین را به‌عنوان چیدمان پیش‌فرض دوربین گوشی‌های فعلی خود انتخاب کرده است.

منتها پیکربندی لنزها قرار نیست مشابه موتو G 5G پلاس باشد. این دستگاه احتمالا از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در بخش سلفی هم دو حفره دیده می‌شود که یکی از آن‌ها دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

موتورولا Nio همچنین باید یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار بیاید. انتظار داریم این گوشی در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ عرضه شود. فعلا اطلاعاتی درباره قیمت آن در دسترس نیست ولی با توجه به پردازنده قدرتمندی که روی آن به کار گرفته شده نباید انتظار قیمتی در حد سایر محصولات خانواده موتو G را داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)