خانهاخبار
شارژر MagSafe Duo روانه بازار شد

شارژر MagSafe Duo روانه بازار شد

شارژر مگ سیف دوئو به صورت رسمی عرضه شد.
۱۳۹۹/۹/۱۵

روز گذشته کوپرتینویی‌ها پس از مدت‌ها انتظار، در نهایت شارژر جدید خود با نام MagSafe Duo که از امکان شارژر آیفون و اپل واچ به صورت همزمان بهره می‌برد را روانه بازار کردند.

اگر تمایل به خرید این محصول دارید، اپل زمان تحویل دو روز کاری را برای شما در نظر خواهد گرفت که به نظر معقول و مناسب می‌آيد. البته این تاریخ برای شما با هزینه ارسال همراه خواهد بود. اما اگر تمایل به تحویل رایگان این محصول را دارید، باید یک روز بیشتر منتظر بمانید و به این ترتیب، تحویل رایگان آن سه روز زمان خواهد برد.

شارژر مگ سیف دوئو، آخرین محصول اپل مبتنی بر تکنولوژی MagSafe خواهد بود که پس از معرفی و عرضه محصولات خانواده آيفون 12، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این شارژر قدرتمند قادر است تا آيفون، اپل واچ، ایرپاد پرو با کیس شارژ وایرلس و به صورت کامل، محصولاتی که از فناوری شارژ Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کند.

زبان طراحی شارژر MagSafe Duo به گونی است که امکان تا شدن را به شما داده و به این ترتیب، می‌توانید آن را به راحتی در جیب شلوار یا کوله پشتی خود قرار داده و هر جایی که نیاز داشته داشتید، آن را با خود همراه‌تان ببرید.

image

 

توضیحات اپل در مورد شارژر مگ سیف دوئو به شرح زیر است:

شارژر MagSafe Duo قادر است تا آیفون، اپل واچ، کیس وایرلس ایرپاد و به صورت جامع، کلیه محصولات سازگار با فناوری Qi را شارژ کند. تنها کافی است تا گجت خود را روی این شارژر قرار داده و از یک شارژ مطمئن استفاده کنید. این شارژر به راحتی تا شده و می‌توانید آن را هر جایی که نیاز داشته باشید، با خود همراه ببرید.

به خاطر داشته باشید که شارژر مگ سیف دوئو علیرغم این‌ که با کابل شارژ همراه است، اما مانند خانواده آیفون 12 اثری از آداپتور شارژ درون جعبه آن دیده نمی‌شود. اپل توصیه کرده تا در صورت نیاز، آداپتور 20 یا 27 واتی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)