خانهاخبار
اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید ریلمی لو رفت

اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید ریلمی لو رفت

مسئولان Realme در حال تدارک برای معرفی محصول جدید خود هستند.
۱۳۹۹/۹/۱۵

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که شرکت ریلمی در حال آماده سازی برای برگزاری رویدادی آنلاین بوده و به این ترتیب، قصد دارد تا محصول جدید خود که مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون 888 است را معرفی کند. همان طور که می‌دانید، تراشه جدید کوالکام به تازگی در رویداد Tech Summit 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شد.

مسئولان کوالکام تصمیم گرفتند تا از نام اسنپدراگون 875 عبور کرده و به صورت مستقیم، به سراغ اسنپدراگون 888 رفتند. این اطلاعات در رویداد معرفی اسنپدراگون 888 و توسط مدیران کوالکام اعلام شد. آن‌ها همچنین اظهار داشتند که 14 تولید کننده محصولات هوشمند، قصد دارند تا از تراشه جدید در محصولات خود استفاده کنند.

تصویری که از گوشی هوشمند جدید کمپانی ریلمی منتشر شده نیز گویای این موضوع است. این محصول در رویدادی که به صورت مجزا برگزارخواهد شد، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

البته در این تصویر، تنها قسمت پشت بدنه این گوشی هوشمند به معرض نمایش گذاشته شده است که با نگاهی هر چند کوتاه به این عکس، ناخودآگاه گوشی هوشمند میت 30 پرو هوآوی در ذهن‌مان تداعی می‌شود. در این محفظه دایره‌ای شکل، چهار لنز را می‌بینیم که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف آن گنجانده شده‌اند.

image

 

محفظه مربوط به ماژول‌های دوربین همان طور که می‌بینید به صورت دایره‌ای شکل طراحی شده و کمی از بدنه این اسمارت فون بیرون آمده است. در کنار این محفظه دایره‌ای شکل، فلاش LED دوربین را می‌بینیم و اگر کمی نگاه‌مان را به سمت پایین‌تر بیاوریم، لوگوی برند Realme نیز به چشم می‌خورد. آن چنان که از تصویر برمی‌آید، بدنه پشتی آن از ترکیب فلز و شیشه تشکیل شده است.

لبه‌های قسمت پشتی بدنه به صورت منحنی طراحی شده است که البته این سبک از طراحی، چیز جدیدی نیست و مدت‌هاست که گوشی‌های هوشمند از این روند پیروی می‌کنند. متأسفانه کمپانی ریلمی اطلاعاتی در مورد نمای جلوی آن منتشر نکرده است و به این ترتیب، هیچ نظری در مورد آن نمی‌توان داد.

البته مسئولان ریلمی تأیید کرده‌اند که این اسمارت فون به صورت پیش فرض به یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز است و در کنار آن، از 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز بهره می‌برد.

image

 

همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند با کد نام Race معرفی شده است که مسلما چنین اسمی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد و این عنوان اتخاذ شده، تنها برای شناسایی آن در میان مسئولان و پرسنل در نظر گرفته شده است. البته تا به این لحظه، هنوز هیچ نام مشخصی برای آن عنوان نشده است.

مدیران Realme همچنین اظهار داشته‌اند که این محصول، یکی از اولین اسمارت فون‌ها با پردازنده اسنپدراگون 888 خواهد بود و به این ترتیب، می‌توانیم اوایل سال آینده میلادی (2021) منتظر رونمایی از آن باشیم. مطمئنا تا روز موعود و فرا رسیدن تاریخ رونمایی از محصول جدید ریلمی، اطلاعات بیشتری از آن در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)