خانهاخبار
مایکروسافت ویژگی‌های جدید را طی یک به‌روزرسانی به ویندوز اضافه می‌کند

مایکروسافت ویژگی‌های جدید را طی یک به‌روزرسانی به ویندوز اضافه می‌کند

مایکروسافت طی به‌روزرسانی‌های کوچک قابلیت‌های جدید Experience Packs را به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند
۱۳۹۹/۹/۱۵

مایکروسافت خواب‌های جدیدی برای ویندوز ۱۰ دیده است و بنا دارد ابتدا این ویژگی‌ها را در ویندوز اینسایدر آزمایش کند و سپس آن را در اختیار عموم کاربران قرار دهد.

ردموندی‌ها قصد دارند تا ویژگی جدید Experience Packs را طی به‌روزرسانی‌های کوچک منتشر کنند. این ویژگی اوایل سال جاری در ویندوز مشاهده شده بود و مایکروسافت وجود آن را تایید کرده بود. به گفته‌ی مایکروسافت Windows Feature Experience Pack برای بهبود برخی ویژگی‌ها و تجربیات که مستقل از سیستم عامل توسعه یافته‌اند، استفاده می‌شود. اولین به‌روزرسانی این هفته برای آزمایش کنندگان ویندوز ۱۰ منتشر شد و قابلیت تقسیم صفحه نمایش برای قرار دادن مستقیم اسکرین شات در داخل فایل اکسپلورر، جزو اولین‌ها بود. همچنین ویژگی تقسیم صفحه کلید برای دستگاه‌های لمسی ، هیبریدی یا دو در یک نیز در این به‌روزرسانی وجود داشت.

image

مایکروسافت می‌گوید این قابلیت‌ها مانند به‌روزرسانی ویندوز برای آزمایش کنندگان منتشر می‌شود اما معلوم نیست برای کاربران چه زمانی و چطور این اتفاق خواهد افتاد. به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی‌ها بخشی از ویندوز است که البته توسط سیستم عامل کنترل نمی‌شوند، اما برنامه‌های جداگانه‌ای نیز نیستند و از طریق فروشگاه ویندوز در دسترس قرار ندارند. این بدان معنی است که در سال‌های آینده شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های جزئی منظم‌تری برای ویندوز هستیم. ردموندی‌ها معمولا هرسال دوبار به‌روزرسانی بزرگ برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌کنند یکی در ماه آوریل و دیگری در ماه اکتبر. این شرکت برای برخی از به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ از مدل به‌روزرسانی سرویس پک استفاده کرده، از جمله تغییرات کوچک اخیر و تغییرات بزرگی که چندی قبل ایجاد کرده بود.

در ادامه برندون لی‌بلانک می‌گوید

با آزمایش این فرآیند توسط ویندوز اینسایدر ما امیدواریم در آینده دامنه و فراگیری انتشار این به‌روزرسانی‌ها را گسترش دهیم. در نهایت به‌روزرسانی Windows Feature Experience Pack در فرآیند سرویس دهی موجود برای ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد و از طریق ویندوز آپدیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)