خانهاخبار
اپل فیتنس پلاس به زودی عرضه می‌شود

اپل فیتنس پلاس به زودی عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد اپل در حال تدارک عرضه‌ی سرویس جدید خود یعنی فیتنس پلاس است
۱۳۹۹/۹/۱۵

اپل در رویدادی که اپل واچ سری ۶ را معرفی کرد، از یک سرویس جدید با نام فیتنس پلاس نیز رونمایی کرد و اعلام کرد که تا پایان سال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کم کم در حال نزدیک شدن به پایان  سال هستیم و شایعات حکایت از عرضه‌ی قریب الوقوع این سرویس دارند.

فیتنس پلاس یکی از سرویس‌های اشتراکی اپل است که به صورت باندل در سرویس اپل وان به کاربران علاقه‌مند خدمت رسانی خواهد کرد. اپل هنگام معرفی اطلاعات زیادی از این سرویس ارائه نداد و تنها به ذکر چند نکته و نمایش یک ویدیو بسنده کرد و در پایان زمان عرضه‌ی آن را به کاربران گفت. به تازگی برخی رسانه‌ها که عملکرد کوپرتینویی‌ها را زیر نظر دارند اعلام کرده‌اند که اپل خود را برای عرضه‌ی این سرویس آماده می‌کند و در حال تدارک تبلیغات، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و معرفی قابلیت‌های این سرویس است.

image

حساب رسمی اینستاگرام اپل فیتنس پلاس از زمان معرفی تا کنون چیزی را به اشتراک نگذاشته است و تنها در زمان معرفی چند عکس از مربی‌های مختلف ورزشی به اشتراک گذاشته بود. اگر چه که این مربی‌ها هفته‌ی گذشته در شبکه‌های اجتماعی خودشان این سرویس را تبلیغ کرده و کاربران را تشویق کرده‌اند که به این سرویس بپیوندند و از هشتگ #CloseYourRings استفاده کرده‌اند. یکی از این مربیان با نام امیلی فایت اعلام کرده که به زودی این خدمات در دسترس قرار می‌گیرد، اما تاریخی را برای آن اعلام نکرده است.

به نظر می‌رسد که بست بای در تبلیغات اخیر خود اعلام کرده با خرید اپل واچ جدید کاربران می‌توانند ۶ ماه این سرویس را رایگان داشته باشند. در حال حاضر اپل به افرادی که از تاریخ ۱۵ سپتامبر به بعد اپل واچ سری۳ به بعد را خریده‌اند ۳ ماه اشتراک رایگان اپل فیتنس پلاس را هدیه می‌دهد، اما بهترین آن‌ها شاید بست بای باشد که ۶ ماه اشتراک رایگان را به کاربران هدیه می‌دهد. همین‌طور با شروع به کار این سرویس دارندگان اپل واچ قدیمی یک ماه از این سرویس می‌توانند به رایگان بهره ببرند. پس از پایان دوره‌ی رایگان کاربران می‌توانند با ماهانه ۱۰ دلار یا سالانه ۸۰ دلار فیتنس پلاس را در اختیار بگیرند. هم‌چنین به صورت باندل نیز با اشتراک اپل وان ارائه می‌شود.

image

تمرینات جدید به صورت هفتگی به‌روز می‌شود و و این برنامه کلاس‌ها و تمرینات جدید را پیشنهاد می‌دهد. این برنامه براساس تمرین مورد نظر کاربر امکان فیلتر کردن تمرین، موسیقی، مربی و مدت زمان آن را به کاربر می‌دهد که بسیار مفید خواهد بود. از همه مهم‌تر اینکه فعالیت بدنی کاربر توسط اپل واچ پایش می‌شود و به صورت زنده روی نمایشگر مورد نظر کاربر قرار می‌گیرد، که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و در پیشرفت تمرینات تاثیر بسزایی دارد.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود به زودی باید شاهد عرضه‌ی فیتنس پلاس باشیم و بسیاری کاربران در دوران قرنطینه می‌توانند از مربی‌های توانمند ورزشی بهره ببرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)