خانهاخبار
نسخه پلی استیشن ۵ بازی Call Of Duty: Modern Warfare لو رفت

نسخه پلی استیشن ۵ بازی Call Of Duty: Modern Warfare لو رفت

عناوین شرکت اکتیویژن همواره جز برترین‌ها در سبک شوتر بوده‌اند و بازی Call Of Duty Modern Warfare موفق‌ترین عنوان این شرکت در نسل هشتم محسوب می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۱۵
با وجود اینکه بازی Call of Duty:Modern warfare به تازگی منتشر شده است، بسیاری از طرفداران این سری قصد ندارند به این زودی از محیط این بازی خارج شوند. این بازی هم‌اکنون از طریق قابلیت Backwards compability بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس قابل اجرا است. در حال حاضر به صورت رسمی از نسخه نسل بعدی این عنوان خبری نیست. اما این موضوع به نظر می‌رسد که به زودی تغییر خواهد کرد.
اخیرا یک خبرچین سرشناس به نام Okami در توییتر خود تصویری را منتشر کرده است که نسخه نسل جدید عنوان Call of Duty: modern warfare در لیست داشبورد کنسول درج شده است. در حال حاضر این نسخه پلی استیشن ۵ بازی Call of Duty Modern Warfare جزییات چندانی به ما نمی‌دهد. هر چند می‌توان این‌گونه تصور کرد که نسخه جدید این عنوان در مواردی بهبودهایی خواهد داشت آن را پیش‌تر در بازی Call of Duty:black Ops cold war بر روی کنسول پلی استیشن ۵ دیده بودیم.
حداقل چیزی که ذهن می‌آید، این است که نسخه نسل جدید بازی Call of Duty Modern Warfare قابلیت اجرا بر روی ۱۲۰ فریم را داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد که این بازی از قابلیت‌های Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد. بهرحال نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Call of Duty Modern Warfare از قابلیت‌های Ray Tracing برخوردار بوده است.
البته طرفداران نباید بیش از حد هیجان‌زده بشوند زیرا باید احتمال ساخته نشدن نسخه نسل جدید بازی Call of Duty Modern Warfare را در نظر بگیرید و امکان دارد این خبر دروغی بیش نباشد. همچنین احتمال دارد که این لیست منتشر شده یک خطای انسانی باشد و هیچ تلاشی برای ساخت نسخه نسل جدید Call of Duty Modern Warfare در دستور کار نباشد. بنابراین تمامی طرفداران باید منتظر بماند تا شرکت اکتیویژن به صورت رسمی از برنامه‌های خود در رابطه با این بازی پرده بردارد و تا آن موقع باید احساسات خود را کنترل کنند.
با وجود اینکه تمامی توجهات هم اکنون به سوی بازی Call of Duty black ops Cold war رفته است؛ اما باید بدانید که بازی Call of Duty Modern Warfare جامعه بزرگی از گیمرها را در اختیار دارد و به نظر نمی‌آید به زودی طرفداران خود را از دست بدهد. همچنین اعلام شده که بازی Call Of Duty Modern Warfare محتوای جدیدی را دریافت خواهد کرد و در آن سو، در دهم ماه دسامبر دو بازی Call Of Duty warzone و Call Of Duty black ops Cold war با یکدیگر ترکیب خواهند شد. بنابراین این خبر نسخه نسل جدید ممکن است مربوط به محتوای تازه این بازی باشد.
علاوه بر این، امکان دارد بازی Call Of Duty Modern Warfare نقشه‌های جدیدی دریافت کند هر چند احتمال وقوع این موضوع کمتر است. بنابراین کاربران در حال حاضر باید خود را با نقشه‌های فعلی بازی Call of Duty Modern Warfare سرگرم کنند. در همین حین کاربران باید امیدوار باشند که مرحله پرطرفدار حمل و نقل ۲۴ ساعته به صورت دائمی به بخشی از بازی تبدیل شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)