خانهاخبار
اولین رندر احتمالی از موبایل رول‌شونده ال‌جی فاش شد

اولین رندر احتمالی از موبایل رول‌شونده ال‌جی فاش شد

افشاگری در شبکه اجتماعی توئیتری ویدیویی اختصاصی را گذاشته و مدعی است که در آن تلفن رول‌شونده ال‌جی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۱۴

ال‌جی یکی از معدود شرکت‌هایی است که جرأت تجربه روش‌های جدید عرضه تلفن‌های هوشمند و آزمایش فرم فکتورهای مختلف را دارد. این شرکت اخیرا از اولین موبایل T شکل دنیا با نام Wing رونمایی کرد. حالا آن‌ها مشغول کار روی محصول دیگری با نمایشگر رول‌شونده هستند که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نبوده است.

ولی امروز افشاگری به‌نام cozyplanes اطلاعاتی را درباره این دستگاه با ما به اشتراک گذاشته. او در چند تصویر متحرک جلو و عقب نخستین موبایل رول‌شونده ال‌جی را لو داده است. طراحی این گوشی شبیه همان چیزی است که پیش‌تر در پتنت‌های ال‌جی دیده بودیم. همین موضوع باعث شده شک کنیم که آیا این افشاگر خودش بر اساس پتنت‌ها دستگاه حاضر را طراحی کرده یا نه. در هر صورت، این شرکت پارسال هم از تلویزیونی با پنل رول‌شونده پرده برداشته بود، در نتیجه آن‌قدرها عجیب نیست که همان فناوری را در مقیاس کوچک‌تر روی یک تلفن هوشمند پیاده‌سازی کند.

ال‌جی تنها شرکتی نیست که روی ایده تلفن‌های رول‌شونده کار می‌کند. اوپو چند وقت پیش نمونه پروتوتایپی از این دستگاه را به نمایش گذاشت، و ظاهرا سامسونگ و TCL هم مشغول کار روی محصولات مشابهی هستند. بنابراین احتمالا اولین رقبای ال‌جی همین دو شرکت خواهند بود، چون اوپو اعلام کرده که فعلا قصد عرضه این دستگاه به بازار را ندارد.

متاسفانه در حال حاضر نمی‌دانیم که موبایل رول‌شونده ال‌جی از داخل چه فناوری‌هایی دارد و چه زمانی به بازار می‌آید. ولی چنان‌چه اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)