خانهاخبار
گوشی‌های گلکسی M51 و گوشی گلکسی A31 رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت می‌کنند

گوشی‌های گلکسی M51 و گوشی گلکسی A31 رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت می‌کنند

سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های جدید خود را به به‌روزترین قابلیت‌های نرم‌افزار آپدیت کند. این کمپانی هم‌اکنون بروزرسانی برای برخی از گوشی‌های خود منتشر کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۴
امروز گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد دو گوشی گلکسی M51 و گلکسی A31 رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت خواهند کرد و در کنار آن پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۰ نیز قرار دارد. این رابط کاربری بر اساس اندروید ۱۰ کار می‌کند و قرار است یک سری از بهبودهای نرم‌افزاری را به این دو گوشی بگنجاند. همچنین این بروزرسان برخی از مشکلات را نیز رفع می‌کند. در حال حاظر رابط کاربری One Ui 2.5 برای گوشی M51 در کشورهایی همچون عراق، روسیه، هند، مصر و اوکراین در دسترس قرار گرفته است. در همین حین، این بروزرسان برای گوشی گلکسی A31 در کشور کره جنوبی قابل دانلود است.
طبق گزارشی که Sammobile منتشر کرده، رابط کاربری One UI 2.5 برای گوشی گلکسی M51 نسخه فریمور M515FXXU1BTK4 را به همراه آورده در حالی که این بروزرسان گوشی گلکسی A31 را به فریمور نسخه A315NKSU1BTK2 بروز می‌کند. این بروزرسان قابلیت‌های موجود در رابط کاربری One UI 2.5 را برای گوشی‌های گلکسی M51 و گلکسی A31 فعال می‌کند. این ویژگی‌ها شامل مواردی همچون تنظیمات کیبورد بهبودیافته، پشتیبانی Bitmoji از قابلیت Always on صفحه نمایش و پشتیبانی از ژست‌های ناوبری گوگل در رابطه با اپلیکیشن‌های شرکت‌های Third party می‌شود.
این بروزرسان در زمانی که برای گوشی شما در دسترس قرار گیرد، با ارسال یک نوتیفیکیشن شما را آگاه می‌کند. اگر هنوز اعلانی دریافت نکرده‌اید، به مسیر تنظیمات> آپدیت نرم‌افزار> دانلود و نصب بروید تا گوشی بررسی کند که این بروزرسان برای شما منتشر شده است یا خیر.
طبق گزارشی که منتشر شده، بروزرسان رابط کابری one UI 2.5 در کشور هند قابلیت مربوط به زمان ثبت فیلم و عکس‌های یکباره را در اختیار ندارد. همچنین نشانگر وای‌فای در این بروزرسان تغییری نکرده است.
سامسونگ در حال حاضر بر روی رابط کاربری One Ui 3.0 بر اساس اندروید ۱۱ کار می‌کند. اما فعلا این کمپانی در تلاش است تا گوشی‌های خود را به رابط کاربری One UI 2.5 و بروزرسان امنیتی جدید آپدیت کند. این غول کره‌ای ممکن است در این ماه از نسخه ۳.۵ رابط کاربری One UI پرده بردارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)