خانهاخبار
یکی از مشخصات کلیدی Oppo Find X3 مشخص شد

یکی از مشخصات کلیدی Oppo Find X3 مشخص شد

مسئولان اوپو در حال آماده کردن خود به منظور معرفی پرچمدار جدید هستند.
۱۳۹۹/۹/۱۴

کمپانی اوپو و مدیران آن، شدیدا مشغول تدارکات لازم برای رونمایی از سری Reno 5 هستند. اما این بدان معنا نیست که مهندسان و طراحان آن بیکار نشسته باشند. آن‌ها آخرین مراحل توسعه پرچمدار بعدی این شرکت با نام Oppo Find X3 را پشت سر می‌گذرانند و به نظر می‌رسد که در سه ماهه اول سال آینده میلادی (2021) باید منتظر معرفی آن باشیم.

البته مسئولان اوپو تا به این لحظه هیچ گونه اشاره‌ای به نام آن‌ها نکرده‌اند. اما پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در ادامه راه فایند ایکس 2 و فایند ایکس 2 پرو، باید منتظر Find X3 و Find X3 Pro باشیم. بد نیست بدانید که این دو محصول با تراشه اسنپدراگون 888 که شب گذشته به صورت رسمی توسط کوالکام معرفی شد، رونمایی و عرضه خواهند شد.

image

 

در حالی که کمپانی اوپو معمولا در طول سال، محصولات مختلفی در حوزه گوشی‌های میان رده یا پایین رده را معرفی می‌کند. اما مانند سایر تولید کنندگان، توجه ویژه‌ای به علاقمندانِ اسمارت فون‌های پرچمدار نیز دارند. به نظر می‌رسد که مسئولان این شرکت چینی تصمیم گرفته‌اند تا هر سال، تنها یک مدل پرچمدار را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند که چنین تصمیمی، باعث می‌شود تا گوشی هوشمند معرفی شده دیرتر به جرگه محصولات بازنشست شده وارد شود.

متأسفانه تا به این لحظه، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری Oppo Find X3 و Oppo Find X3 Pro در رسانه‌های خبری منتشر نشده و تنها چیزی که می‌دانیم، مجهز بودن آن‌ها به تراشه اسنپدراگون 888 است. از طرف دیگر همچنین می‌دانیم که دو محصول یاد شده در سه ماهه اول سال آینده میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

به این ترتیب تا تاریخ مذکور باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار این دو اسمارت فون خواهد بود. البته طبق روال سایر محصولات، همزمان با نزدیک شدن به موعد رونمایی، اطلاعات دقیق‌تری از آن‌ها منتشر می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)