خانهاخبار
آیا شرکت کوالکام با آنر همکاری خواهد کرد؟

آیا شرکت کوالکام با آنر همکاری خواهد کرد؟

آنر از زمان جدایی از هواوی، در تلاش است تا تأمین‌کننده‌ای مناسب برای محصولات آتی خود پیدا کند و اکنون خبرهایی از همکاری این برند با شرکت کوالکام به گوش می‌رسد.
۱۳۹۹/۹/۱۴

در تاریخ ۱ دسامبر شرکت کوالکام در مراسم فناوری اسنپدراگون از پردازنده Sanpdragon 888 رونمایی کرد. انتظار می‌رود اکثر گوشی‌های تولیدکننده موبایل از این پردازنده در گوشی‌های پرچمدارشان استفاده کنند. اکنون به نظر می‌رسد که شرکت آنر در سال آینده از گوشی هوشمندی با پردازنده Snapdragon 885 رونمایی خواهد کرد.
در یک مصاحبه ویدیویی از آقای کریستیانو امون، مدیرعامل شرکت کوالکام پرسیده شد که آیا این شرکت با  کمپانی آنر مشارکت خواهد داشت؛ وی در رابطه با این سوال اینگونه پاسخ داد:


کوالکام از ورود یک شرکت تولیدکننده جدید در بازار گوشی‌های موبایل بسیار خوشنود است. حضور این شرکت تنوع محصولات را افزایش خواهد داد و موجب رضایت مصرف‌کنندگان خواهد شد. من به شخصه نشاط و انرژی موجود در میان تولیدکنندگان چینی صنعت موبایل را دوست دارم و امیدوارم شرکت آنر محصولات با کیفیت بیشتری را به این بازار عرضه کند. اما هم اکنون همه چیز تازه آغاز شده است و ما با آنان به صحبت خواهیم پرداخت.

پیش‌تر از آنر انتظار می‌رفت تا سری گوشی‌های Honor v40 را در ماه دسامبر سال جاری معرفی کند. اما اکنون شایعه‌ای فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. به دلیل تحریم‌های آمریکا، سری گوشی‌های Honor V40 ممکن است از پردازنده کیرین ۹۰۰۰ استفاده نکنند. این پردازنده پیش‌تر بر روی سری. Mate 40 هواوی قرار گرفت. البته احتمال‌هایی دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت آنر ممکن است از پردازنده Dimensity 1000 مدیاتک در پرچمدار آتی خود استفاده کند.
همچنین از آنر انتظار می‌رود تا از گوشی سری Honor 40 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی می‌تواند از پردازنده Snapdragon 888 استفاده کند یا خیر.
آقای امون همچنین در مصاحبه خود اشاراتی به همکاری میان هواوی و کوالکام داشت. وی عنوان کرد که تمامی محصولات شرکت کوالکام برای دریافت گواهینامه باید تاییدیه دولت آمریکا را بدست بیاورند و به آنان تنها اجازه داده شده تا چیپست‌های 4G، محاسبه‌گرها و محصولات WiFi به هواوی بفروشند. آقای امون در ادامه افزود:

البته که ما امیدواریم در زمینه محصولات پرچمدار 5G با شرکت هواوی به همکاری بپردازیم، اما این موضوع تنها زمانی اتفاق می‌افتد که مجوز آن صادر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)