خانهاخبار
جدیدترین فصل فورتنایت لوکیشن‌ها و سلاح‌های جدیدی را در کنار Mandalorian و Baby Yoda به همراه دارد

جدیدترین فصل فورتنایت لوکیشن‌ها و سلاح‌های جدیدی را در کنار Mandalorian و Baby Yoda به همراه دارد

فورتنایت پس از ماجرای درگیری با اپل تصمیم گرفت به‌روزرسانی بزرگی منتشر کند و حال دنیایی جدید و شخصیت‌های جدیدتری را وارد میدان رقابت کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۴

 

پس از فاجعه‌ای که ابر شرور معروف   Galactusبه بار آورد، آخرین فصل فورتنایت تقریباً آماده عرضه است. Chapter 2: Season 5 "نقطه صفر" نام‌گرفته و شکارچیانی از هستی‌های متفاوت به نیروها اضافه می‌شوند تا به جنگ "The Loop" بروند. مهم‌تر اینکه یکی از آن شکارچیان Mandalorian است که همیشه در کنار Baby Yoda (aka Grogu) قرار دارد.

درحالی‌که آخرین فصل کاملاً مبتنی بر تم مارول بود، فصل 5 گروهی از کاراکترهای جدید و منحصربه‌فرد فورتنایت را علاوه بر شکارچی مشهور جنگ ستارگان (Star Wars) به نمایش می‌گذارد.

افرادی که مبارزه این فصل را خریداری کنند قادر خواهند بود شخصیت‌هایی همچون یک جنگجوی قدیمی و یک شکارچی علمی تخیلی که گویا سوغاتی مانگای Tsutomu Nihei است را قفل‌گشایی کنند. یک مخلوق جدید نیز با نام " Mancake the fighting Flapjack" که خیلی حس و حال فورتنایتی دارد به بازی اضافه می‌شود –موز پوست‌کنده را اگر به خاطر دارید این شخصیت نیز خاطره‌ساز خواهد بود.

فارغ از کاراکترهای جدید، لوکیشن‌های جدیدی هم هستند مثل یک منطقه جنگلی و یک بیابان علمی تخیلی که در اثر انفجار "نقطه صفر" پدید آمده است. چنانچه سلاح جدیدی اضافه نشود انگار با هیچ تغییری در فصل جدید فورتنایت روبرو نیستیم. تفنگ نفس اژدها، تفنگ اسنایپری Amban و شاهین شب ازجمله سلاح‌های جدیدی هستند که در جدیدترین فصل فورتنایت در اختیار شما خواهند بود تا دشمنان خود را از پای درآورید.

 

در کنار جدیدترین تحولات، بزرگ‌ترین تغییر شاید ساختار جدید جستجو باشد. توسعه‌دهندگان Epic چنین شرح می‌دهند:

کمک به در اختیار گرفتن

به‌عنوان یک شکارچی وظیفه شماست تا به شخصیت‌های جزیره در هستی جدید و ناپایدارشان کمک کنید. نیازهایشان را برطرف سازید، از محیط اطراف خود نهایت استفاده را کسب کنید و یا برای اینکه در جبهه شما باشند آن‌ها را به کار بگیرید. علاقه‌ای به مذاکره ندارید؟ آن‌ها را به چالش یک دوئل بکشید و جوایز را درو کنید.

پاداش‌های خود را خرج کنید

کاراکترهای جدید تنها یک نوع پرداخت را می‌پذیرند: میله‌ها! با کسب پیروزی، حذف بازیگران یا کشف گنج‌های پنهان‌شده اطراف جزیره میله‌های خود را به دست آورید. شما می‌توانید برای سلاح‌های شگفت‌انگیز، ارتقا، هوش، خدمات و بسیاری دیگر از موارد پاداش خود را خرج کنید.

image

 

Epic ادعا کرده است که شکارچیان بیشتری از هستی‌های دیگر وارد خواهند شد، بدین معنی که کاراکترهای لایسنس‌دار بیشتری در راه هستند. با در نظر گرفتن اینکه این کمپانی با هرکسی از مارول تا جنگ ستارگان از DC تا NFL و آهنگ‌سازهایی مانند تراویس اسکات و مارشملو کارکرده است این انتظار می‌رود که شکارچیان جدید هر شخصی باشند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)