خانهاخبار
رنگ قرمز سایت اپل خبر از پایان کورونا تا نیمه سال 2021 می‌دهد

رنگ قرمز سایت اپل خبر از پایان کورونا تا نیمه سال 2021 می‌دهد

اپل با انتخاب رنگ قرمز برای محصولات خود به کمک‌های بشردوستانه خود ادامه می‌دهد
۱۳۹۹/۹/۱۳

 

روز سه‌شنبه صفحه اصلی وب‌سایت اپل به رنگ قرمز درآمد. اپل در حال تبلیغات گسترده برای لاین‌آپ محصولات جدید خود به رنگ قرمز است که نام آ‌ن‌ها را RED گذاشته است. این کمپانی اعلام کرده است که درآمد حاصل از فروش دیوایس‌ها و اکسسوری‌های RED به صندوق جهانی کمک مالی علیه COVID-19 اهدا می‌شود.

image

 

از امروز تا 30 ژوئن (9 تیر 1400)  صد درصد درآمد حاصل از محصولات RED به این صندوق جهانی واریز می‌شود. در ادامه بیانیه اپل که بر روی وب‌سایت خود منتشر کرده است را مطالعه خواهید کرد:

"14 سال است که با RED همکاری می‌کنیم و منجر به اهدای 250 میلیون دلار به برنامه‌های درمانی ایدز شده است. حال تا 30 ژوئن اپل تمایل خود را برای اهدای 100 درصد درآمد حاصل از محصولات خریداری‌شده از محصولات لاین RED به صندوق جهانی مالی علیه COVID-19 اعلام می‌کند. اقدامی ضروری به‌منظور پشتیبانی از سیستم‌های درمانی که با شیوع این بیماری تهدید شده‌اند و همچنین به حمایت خود از نجات انسان‌ها در برنامه‌های مبارزه با ایدز در مناطق حومه Sahara آفریقا ادامه خواهیم داد."

در سایه بیان این اعلامیه، صفحه اصلی وب‌سایت اپل دیوایس‌های محصول RED ازجمله آیفون 12، 12 مینی، آیفون 11 و آیفون SE (2020) را به نمایش گذاشته است. کیس‌های چرمی آیفون 12/12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در کنار اپل واچ سری 6 و دیوایس‌های Beats به چشم می‌خورند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)