خانهاخبار
از کار افتادن ناگهانی هدفون وان پلاس بادز دردسرساز شده است!

از کار افتادن ناگهانی هدفون وان پلاس بادز دردسرساز شده است!

بعضی کاربران هدفون وان پلاس بادز به تازگی با مشکل روبرو شده‌اند.
۱۳۹۹/۹/۱۳

وان پلاس بادز نام هدفونی از کمپانی OnePlus است که در مقایسه با رقبا، با قیمتی بسیار پایین (تنها 60 دلار) روانه بازار شده است. با چنین قیمتی، شما قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع و گواهی IPX4 را در اختیار خواهید داشت.

متأسفانه برخی دارندگان وان پلاس بادز اخیرا به دلیل از کار افتادن ناگهانی این محصول بسیار شاکی هستند. به گزارش اندروید پلیس و به نقل از انجمن کاربران وان پلاس، یکی از دارندگان وان پلاس بادز به خاطر از کار افتادن کامل هدفون سمت چپ کاملا ناراحت و عصبی است. برخی از آن‌ها نیز گزارش داده‌اند که هدفون سمت چپ به جسچرهای لمسی به صورت کامل واکنش نشان می‌دهد، اما اثری از صدا به گوش‌شان نمی‌رسد.

image

 

افرادی که به این مشکل دچار شده‌اند، اظهار داشته‌اند که ریست کردن و Unpair کردن هدفون نیز دردی از این معضل دوا نمی‌کند. برخی کاربران نیز مدعی شده‌اند که با مراجعه به نمایندگی‌های وان پلاس، توانسته‌اند تا محصول جایگزینی را دریافت کنند. اما هدفون جایگزین نیز با چنین مشکلی روبرو است.

مسئولان وب سایت Android Authority ضمن ارتباط با مدیران وان پلاس، از آن‌ها در این باره توضیح خواسته‌اند که البته تا به این لحظه، خبری در این مورد مشاهده نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)