خانهاخبار
گوشی Realme Race از پردازنده Snapdragon 888 بهره می‌برد

گوشی Realme Race از پردازنده Snapdragon 888 بهره می‌برد

پس از معرفی پردازنده Snapdragon 888 بسیاری از شرکت‌ها قصد دارند گوشی‌های پرچمدار خود را به این پردازنده مجهز کنند.
۱۳۹۹/۹/۱۳

اخیرا اطلاعاتی فاش شده که نشان می‌دهد پرچمدار آتی شرکت Realme از نام سری Race استفاده می‌کند و شماره مدل آن RMX2202 ذکر شده است. این اطلاعات توسط یک اسکرین شات بدست آمده که منبع معتبری دارد.
گوشی Race قرار است به پردازنده Snapdragon 888 تجهیز گردد( شایعه‌های قبلی نام پرچمدار آتی شرکت کوالکام را Snapdragon 875 عنوان کرده بودند اما کوالکام نشان داد که تصمیم دیگر گرفته است). این گوشی جز اولین محصولاتی خواهد بود که از پردازنده Snapdragon 888 بهره می‌برد و زودهنگام به بازار عرضه خواهد شد. این چیپست توسط ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین اندروید ۱۱ به صورت پیشفرض بر روی رابط کاربری Realme UI 2.0 اجرا خواهد شد.

image


همچنین هم‌اکنون تصویری به دستمان رسیده که نشان می‌دهد این گوشی از دوربینی چهارگانه بهره می‌برد و جایگاه دوربین به صورت دایره‌ای طراحی شده است. با این حال در رابطه با سنسورهای دوربین این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست. همچنین هنوز مشخص نشده که شرکت Realme پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی Ultra Dart charge را در این گوشی قرار می‌دهد یا اینکه این فناوری را برای محصول دیگری در نظر گرفته است.
مدهاو شث، مدیر عامل شرکت Realme در توییتر پیش از معرفی پردازنده Snapdragon توسط کوالکام، از ..Sanpdragon 8 نام برد. چندین ساعت بعد وی دوباره توییتی ارسال کرد که در آن از یک سوپرایز در ماه دسامبر خبر داد. البته باید بدانید این اولین بار نیست که شرکت Realme تیزری در رابطه با پردازنده ۵ مانومتری منتشر می‌کند.

image


با این حال به نظر مقداری زود است تا خود را برای عرضه گوشی جدیدی از سوی این شرکت در ماه دسامبر آماده کنیم زیرا شرکت Realme پرچمداران سری X50 را در ماه فوریه معرفی کرد و آن‌ها را در ماه مارچ به بازار عرضه نمود. احتمال دارد این گوشی مقداری زودتر از گوشی‌هایی همچنین گلکسی اس ۲۱ سامسونگ عرضه شود. هر چند به نظر می‌رسد تا ماه ژانویه از این نوع تیزرها بیشتر منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)