خانهاخبار
مشترکین اپل بعد از دوره رایگان اشتراک با مشکلات پرداخت روبرو هستند

مشترکین اپل بعد از دوره رایگان اشتراک با مشکلات پرداخت روبرو هستند

به نظر می‌رسد پس از پایان انقضای دوره‌ی رایگان، مشترکین اپل وان برای پرداخت با مشکلاتی روبرو هستند
۱۳۹۹/۹/۱۲

اپل به تازگی از اشتراک اپل وان رونمایی کرده است که سرویس‌های اشتراکی خود را به صورت یک پکیج و با تخفیف به کاربران ارائه می‌دهد که البته مدتی هم برای تشویق کاربران، رایگان در نظر گرفته شده است. حال گزارش‌ها از ایجاد مشکل پس از پایان دوره‌ی رایگان اپل وان، دارند.

image
گزارشی توسط مک رومر منتشر شده که نشان می‌دهد با پایان یافتن دوره‌ی آزمایشی رایگان اپل وان برخی کاربران با مشکلات صورتحساب روبرو هستند. مشترکین اپل وان به تازگی به پایان دوره‌ی رایگان خود نزدیک شده‌اند. طبق گزارش‌های متعدد مشترکان اپل وان، برخی پس از پایان دوره‌ی آزمایشی لیست منقضی خود را مشاهده می‌کنند و برخی دیگر اعلام کرده‌اند که بابت سرویس‌های مختلف به صورت جداگانه پول کسر شده و از تخفیف اپل وان خبری نیست. یکی از مشترکان که با رسانه‌های خبری در ارتباط بوده اعلام کرده که از سرویس اپل تی‌وی پلاس بهره می‌برده و بعد از خرید سرویس اپل وان انتظار داشته که اپل تی‌وی پلاس روی سرویس اپل وان ارائه شود، اما در کمال ناباوری اپل برای هردو سرویس از مشترک دوباره هزینه دریافت کرده است. لازم به یادآوری است که سرویس اپل وان از مجموع سرویس‌های اپل‌ تی‌وی پلاس، اپل موزیک، اپل نیوز و فضای ابری آیکلود تشکیل شده که البته در نسخه‌ی پریمیوم اپل فیتنس پلاس و اپل آرکید نیز روی آن ارائه می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی باعث بروز این مسئله شده است و اپل هنوز به طور رسمی واکنشی به این موضوع نشان نداده است. انتظار می‌رفت که عرضه‌ی گسترده این سرویس مشکلات احتمالی را در پی داشته باشد و احتمالا اهالی کوپرتینو به زودی به این مسئله واکنش نشان دهند و راه حلی برای این مشکل ارائه کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)