خانهاخبار
گلکسی زد فولد 3 احتمالا با گلکسی زد فولد 2 هم‌قیمت خواهد بود

گلکسی زد فولد 3 احتمالا با گلکسی زد فولد 2 هم‌قیمت خواهد بود

بر اساس گزارش تازه‌ای که از سوی افشاگری در توئیتر منتشر شده است، ظاهرا نسل بعدی گلکسی زد فولد نیز بدون کاهش قابل توجه قیمت از راه خواهد رسید.
۱۳۹۹/۹/۱۳

احتمالا هنوز حدود شش ماه تا رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ باقی مانده، اما تاکنون اطلاعات زیادی از این دستگاه فاش نشده است. امروز افشاگری به‌نام Mauri QHD یکی از مشخصه‌های کلیدی این دستگاه را تایید کرده و از قیمت احتمالی آن خبر داده است. او در صفحه توئیتر خود مدعی شدi که گلکسی زد فولد ۳ با همان قیمت ۲۰۰۰ دلاری گلکسی زد فولد ۲ به بازار می‌آید.

بر این اساس سامسونگ همچنان یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های تاشوی گران قیمت باقی می‌ماند، ولی انتظار داریم که در نسل بعدی گلکسی زد فولد شاهد پیشرفت‌های زیادی باشیم. این دستگاه علاوه بر استفاده از سخت‌افزارهای جدیدتر به نوع تازه‌ای از نمایشگر UTG مجهز می‌شود که بادوام‌تر و در برابر خط و خش مقاوم‌تر خواهد بود. همچنین گفته شده که این دستگاه از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند و ممکن است چند ویژگی از سری گلکسی نوت را به ارث ببرد.

شایعه مربوط به قیمت گلکسی زد فولد ۳ اگرچه تا حدی غافل‌گیرکننده بود، اما آن‌قدرها غیرمنطقی نیست. سامسونگ در نظر دارد تا علاوه بر این دستگاه گوشی‌های تاشوی ارزان‌تری را راهی بازار کند. در نتیجه انتظار داریم که قیمت‌های پایین‌تری برای آن محصولات در نظر گرفته شده باشد.

سامسونگ سال آینده احتمالا دست به اعمال تغییرات زیادی در ترکیب پرچمداران خود خواهد زد. این شرکت در ماه ژانویه گلکسی اس ۲۱ و در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ گلکسی زد فلیپ ۳ را عرضه می‌کند. در ماه ژوئن نوبت به گلکسی زد فولد ۳ و شاید گلکسی نوت ۲۱ برسد. هرچند هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به تایید رسمی کره‌ای‌ها نرسیده و بهتر است آن‌ها را قطعی تلقی نکنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)