خانهاخبار
گوشی ZTE Axon 30 از قابلیت‌های قدرتمندی در بخش دوربین بهره می‌برد

گوشی ZTE Axon 30 از قابلیت‌های قدرتمندی در بخش دوربین بهره می‌برد

شرکت ZTE برای گوشی پرچمدار آتی خود برنامه‌های بسیاری در سر می‌پروراند و قصد دارد با این گوشی نام خود را در میان رسانه‌ها جاری کند.
۱۳۹۹/۹/۱۲
چند ماه پیش، شرکت چینی ZTE به عنوان اولین کمپانی دنیا توانست فناوری دوربین درون صفحه نمایش را معرفی کند و آن را در گوشی Axon 20 پیاده‌سازی کرد. این شرکت در اوایل ماه جاری مدل بروزشده این گوشی را با نام Axon 20 Extreme edition به بازار عرضه کرد.
اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال انجام آماده‌سازی لازم است تا گوشی پرچمدار آتی خود را با نام Axon 30 معرفی کند. امروز این شرکت ویدیویی را در وبسایت اجتماعی Webio منتشر کرد که در آن آقای نی فی، مدیر بخش تجاری شرکت ZTE، اعلام می‌کند گوشی ZTE Axon 30 قرار است به قویترین و پیشروترین فناوری‌های حوزه عکاسی مجهز گردد.
البته برای اثبات سخنان مدیر بخش تجاری ZTE باید فعلا منتظر بمانیم زیرا این گوشی هنوز معرفی نشده است. آقای نی فی نیز چیزی در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی عنوان نکرد اما با توجه به تیزری که منتشر شد، به نظر می‌آید که گوشی مذکور در هفته‌ها یا ماه‌های آتی به صورت رسمی معرفی می‌شود.
در حال حاضر هیچگونه جزییاتی در رابطه با گوشی ZTE Axon 30 منتشر نشده است اما اگر گوشی ZTE Axon 20 را در نظر بگیریم؛ انتظارات از این شرکت چینی بسیار بالا خواهد بود و این شرکت باید سعی کند از برترین و جدیدترین فناوری‌های موجود در گوشی پرچمدار خود استفاده کند. گوشی Axon 20 را نمی‌توان در رنج گوشی‌های پرچمدار قرار داد و با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آن، باید این گوشی را در دسته محصولات میان رده قرار داد. با این حال این گوشی از فناوری پیشرو دوربین دوربین نمایشگر بهره می‌برد.
طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت ZTE برنامه‌های خود را برای سال ۲۰۲۱ چیده و اکنون در حال پیاده‌سازی آن‌ها است. در حال حاظر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل در حال متمایز کردن برندهای تحت پوشش خود از یکدیگر هستند اما شرکت ZTE در تلاش است تا برندهای ZTE ، Nubia و Red magic را در یک مسیر قرار دهد. این شرکت همچنین به شدت در حال توسعه دفترهای نمایندگی خود در سراسر چین است و قصد دارد با ساخت بیش از ۵ هزار خرده فروشی در این کشور حضور مستمری داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)