خانهاخبار
لنوو گوشی Lemon K12 را در تاریخ ۹ دسامبر معرفی می‌کند

لنوو گوشی Lemon K12 را در تاریخ ۹ دسامبر معرفی می‌کند

پیش‌تر در خبرها شنیده بودیم شرکت لنوو تأیید کرده که سری گوشی‌های Lemon قرار است باری دیگر در کشور چین به فروش برسند.
۱۳۹۹/۹/۱۲

 گوشی‌های سری Lemon در دو دسته اقتصادی و میان‌رده تولید خواهند شد. امروز شرکت لنوو تایید کرد که در تاریخ ۹ دسامبر گوشی Lemon k12 را در کشور چین معرفی می‌کند.
پوستری که توسط شرکت منتشر شده تنها نام گوشی Lemon k12 را تایید کرده است. لنوو هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری گوشی اعلام نکرده است. اخیرا نیز این شرکت تیزری انتشار داده که در آن ظاهر گوشی‌های آتی سری K12 را مشاهده کرد. در تیزری که منتشر شد، می‌توان به وضوح دید که این گوشی از صفحه نمایشی با ناچ پانچ شده بهره می‌برد. همچنین در کناره سمت چپ این گوشی یک دکمه سخت افزاری قرار دارد و در پنل پشتی دوربین سه گانه در محلی مستطیلی شکل جای گرفته است.

image


احتمال می‌رود گوشی‌های آتی سری Lemon، در واقع مدل بازطراحی شده گوشی‌های موتورولا باشند. گوشی‌های جدید موتورولا اخیرا به صورت رسمی معرفی شدند و به صورت جهانی عرضه می‌شوند. البته هنوز باید منتظر بمانیم تا ببینیم که گوشی Lemon K12 سری جدیدی خواهد بود یا اینکه لنوو با تغییر نام سری موتورلا، این گوشی‌ها را در چین عرضه می‌کند.
چندی پیش در دیتابیس TENNA گوشی هوشمندی با شماره مدل XT2091-7 مشاهده شد. در این لیست مشخص شد که این گوشی همان Moto G9 power برای کشور چین است. در لیست TENNA برخی از مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر این گوشی نیز فاش شد. با این حال گزارش‌هایی که پیرامون این گوشی منتشر شده، حاکی از این است که دستگاه مذکور تحت نام لنوو تولید خواهد شد. احتمال می‌رود که این گوشی با نام Lemon k12 pro در چین عرضه گردد. طبق گزارش تازه‌ای که منتشر شده،  گوشی Moto E7 plus نیز احتمال دارد تحت برند Lemon باری دیگر عرضه شود. گوشی Moto E7 plus احتمالا با نام Lemon k12 به صورت رسمی معرفی می‌شود.
گوشی Moto E7 plus از صفحه نمایش با پنل IPS بهره می‌برد همچنین وضوح صفحه نمایش از نوع HD+ است. در این گوشی پردازنده Snapdragon 460 تعبیه شده و در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم قرار دارد. این گوشی از دوربینی سه‌گانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل وضوح دارد و در کنار آن دو سنسور دو مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته است. گوشی Moto E7 plus از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند و تکنولوژی شارژ سریع آن از نوع ۱۰ واتی است. سیستم عامل پیشفرض گوشی اندروید ۱۰ است و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)