خانهاخبار
گوشی ZTE BLADE 20 Pro 5G به صورت رسمی معرفی شد

گوشی ZTE BLADE 20 Pro 5G به صورت رسمی معرفی شد

شرکت ZTE یکی از تولیدکنندگان ممتاز چینی در صنعت موبایل محسوب می‌شود، این شرکت اکنون گوشی بالارده جدیدی را معرفی کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۲

شرکت ZTE ساعاتی پیش طی مراسمی از گوشی Blade 20 pro 5G در کشور چین پرده برداشت. ZTE بیشتر تمرکز خود را بر روی ظاهر این گوشی گذاشته است و سعی کرده این گوشی بالارده خود را باریک و سبک طراحی کند تا به راحتی در دست قرار بگیرد.
در دو پنل جلویی و عقب گوشی ZTE Blade 20 pro 5G شیشه 3D به کار رفته است. این گوشی تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و با ۱۶۸ گرم وزن، گوشی نسبتا سبکی محسوب می‌شود.
این گوشی از صفحه نمایش خمیده ۶.۴۷ اینچی بهره می‌برد که پنل آن از نوع AMOLED است و وضوحی معادل 2340x 1080 دارد. همچنین نسبت ابعاد تصویر آن 19:5:9 است. در درون این صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته شده است.متاسفانه این گوشی از رفرش ریت بالا پشتیبانی نمی‌کند. در درون ناچ قطره‌ای این گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد.
قلب تپنده این گوشی پردازنده snapdragon 765G است. ۸ گیگابایت حافظه رم اجرایی در کنار این پردازنده قرار دارد. برای اینکه این گوشی بسته کاملی باشد، شرکت ZTE حافظه‌ داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در نظر گرفته است. همچنین در این گوشی اسلات میکرو اس‌دی وجود دارد و کاربران می‌توانند از طریق این اسلات فضای ذخیره‌سازی خود را تا ۲ ترابایت افزایش دهند.

image


در پنل پشتی دوربین چهارگانه آن قرار دارد که محل سنسورهای به صورت مستطیل طراحی شده است. وضوح سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل است و در کنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی به منظور ثبت تصاویر اولترا واید قرار دارد. همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در این گوشی قرار دارند. بنا بر گفته‌های شرکت ZTE، این گوشی می‌تواند با کیفیت 4K و به صورت ۶۰ فریم به ضبط صحنه‌ها بپردازد. همچنین قابلیت تثبیت‌کننده تصویر در این گوشی وجود دارد و کاربران می‌توانند هنگام ضبط ویدیو توسط دوربین اصلی یا دوربین الترا واید از آن استفاده کنند.
گوشی ZTE BLADE 20 pro 5G از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است. این گوشی برای شارژ سریع از تکنولوژی +Quick charge 4 بهره می‌برد. این گوشی هنگام پردازش‌های سنگین برای خنک‌سازی از خنک‌کننده مایع برخوردار است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به NFC، بلوتوث نسخه ۵.۱، پورت USB-C 3.1، اسکنر تشخیص اثر انگشت درون نمایشگر و DTS:X ULTRA اشاره کرد. رابط کاربری این گوشی MIFAVOR 10 است که بر روی اندروید ۱۰ قرار دارد.
گوشی ZTE BLADE 20 PRO 5G تنها در رنگ آبی تولید خواهد شد. در حال حاضر درباره قیمت و تاریخ عرضه این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)