خانهاخبار
تاریخ معرفی می 11 شیائومی مشخص شد

تاریخ معرفی می 11 شیائومی مشخص شد

به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید شیائومی به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۱۲

این روزها خبرهایی از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد که حکایت از معرفی زودهنگام پرچمداران کمپانی‌های مختلف در اوایل سال میلادی آینده (2021) دارد. کمپانی سامسونگ در نظر دارد تا پرچمداران سری اس 21 خود را در ماه ژانویه، یعنی یک ماه زودتر از موعد مقرر سالانه معرفی کند. از طرف دیگر، شرکت وان پلاس نیز اعلام کرده است که خانواده وان پلاس 9 به جای ماه آوریل، در ماه مارچ به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. حالا شینده‌ها حاکی از آن است که شیائومی نیز چنین تصمیمی را در سر پرورانده و قصد دارد تا سری می 11 را زودتر از موعد مقرر رونمایی کند.

image

 

اکانت Digital Chat Station که این روزها حسابی سر زبان‌ها افتاده است و اسرار خاص و جدیدی از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در اختیار رسانه‌های خبری می‌گذارد، به تازگی مدعی شده است که محصول جدید شیائومی با نام خانواده می 11 یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. از آن جا که ماه نوامبر به پایان رسیده و به ماه دسامبر رسیده‌ایم، لذا مطمئنا منظور وی از یک ماه آینده، در ماه ژانویه بوده است. امروز شاهد معرفی اسنپدراگون 875 خواهیم بود و به این ترتیب، شرایط برای معرفی پرچمداران جدید کمپانی‌های مختلف در ماه آینده فراهم خواهد شد. خانواده می 11 شیائومی، احتمالا اولین محصولی است که به تراشه اسنپدراگون 875 مجهز خواهد شد.

image

 

در حال حاضر، اطلاعات بسیار کمی در مورد محصولات جدید شیائومی در رسانه‌های خبری منتشر شده است. تنها می‌دانیم که می 11 پرو به نمایشگری 120 هرتزی با رزولوشن QHD پلاس، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و سایر مشخصات سخت‌افزاری آن تا به این لحظه افشا نشده است. با گذشت زمان و نزدیک‌تر شدن به موعد رونمایی از محصولات جدید این کمپانی چینی، مطمئنا اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها بروز پیدا می‌کند. لذا همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)