خانهاخبار
سامسونگ احتمالا روی ردیابی به‌نام Galaxy Smart Tag کار می‌کند

سامسونگ احتمالا روی ردیابی به‌نام Galaxy Smart Tag کار می‌کند

بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرجع اطلاعات اندونزی، سامسونگ مشغول کار روی ردیابی است که می‌تواند موقعیت اشیا مختلف را به اطلاع کاربر برساند.
۱۳۹۹/۹/۱۱

سامسونگ قابلیت SmartThings Find را در مراسم رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۰ معرفی کرد. این غول کره‌ای در آن مراسم توضیح داد که برنامه جدید آن‌ها چگونه می‌تواند محصولات برند گلکسی را با دقت بالاتری پیدا کند. حالا در گزارش‌ها اعلام شده که سامسونگ احتمالا مشغول کار روی ردیابی شبیه محصولات شرکت Tile است.

مرجع مخابراتی اندونزی به دستگاهی موسوم به Galaxy Smart Tag با شماره مدل EI-T5300 مجوز داده است. با توجه به نام این محصول می‌توانیم حدس بزنیم که کارکرد آن موقعیت‌یابی اشیا باشد. منتها، این اولین باری نیست که سامسونگ روی چنین دستگاهی کار می‌کند. آن‌ها حدود دو سال پیش ردیابی با فناوری LTE به‌نام SmartThings را معرفی کرده بودند.

image

حالا با توجه به ظهور قابلیت SmartThings Find می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قابلیت را در ردیاب جدید سامسونگ ببینیم. ردیاب‌های این چنینی با ارتباطات بلوتوث کار می‌کنند، ولی این احتمال وجود دارد که سامسونگ قابلیت‌های ارتباطی دیگری مثل UWB یا «باند فوق وسیع»، LTE و GPS را هم به این محصول اضافه کند.

از آن‌جایی که Tile به محبوبیت زیادی رسیده و حتی اپل هم در حال کار روی ردیابی به نام AirTags است، دور از ذهن نخواهد بود که سامسونگ دوباره به این بازار ورود کند. ولی آیا شما تمایلی برای خرید دستگاهی با این منظور خواهید داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)