خانهاخبار
با صدور مجوز FCC گلکسی بادز پرو به عرضه نزدیک‌تر شد

با صدور مجوز FCC گلکسی بادز پرو به عرضه نزدیک‌تر شد

ایرباد بی‌سیم بعدی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی بادز پرو به‌تازگی از مرجع آمریکایی FCC مجوز گرفته و پیش‌بینی می‌شود که آن را همزمان با گلکسی اس 21 ببینیم.
۱۳۹۹/۹/۱۱

چند روز پیش در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال همزمان با سری گلکسی اس ۲۱ معرفی می‌شود. این دستگاه حالا از مرجع FCC مجوز گرفته و علاوه بر اطلاعاتی که درباره آن منتشر شده، می‌دانیم که چیزی تا عرضه‌اش باقی نمانده است.

مرجع آمریکایی FCC از صدور مجوز برای دستگاهی با شماره مدل SM-R190 خبر داده که نام آن گلکسی بادز پرو است. در این اسناد شمایلی از ظاهر این ایرباد دیده می‌شود که کیسی مربعی با زاویه‌های گرد، شبیه گلکسی بادز لایو، دارد. همچنین گفته شده که ظرفیت باتری آن ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با درگاه USB-C می‌تواند با سرعت ۲.۵ وات شارژ شود.

گلکسی بادز پرو دنباله‌ای برای گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس به حساب می‌آید و احتمالا ظاهری شبیه همین مدل‌ها خواهد داشت. یعنی برخلاف گلکسی بادز لایو که از طراحی باز استفاده می‌کرد، این دستگاه سَری تو-گوشی دارد و بهینه‌سازی‌های جدیدی را در زمینه Ambient Mode ارائه می‌کند. همچنین انتظار داریم که گلکسی بادز پرو بلوتوث ۵.۰، کنترل‌های لمسی و شارژ بی‌سیم Qi داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)