خانهاخبار
اپل احتمالا برای تولید لنزهای پریسکوپ با سامسونگ همکاری می‌کند

اپل احتمالا برای تولید لنزهای پریسکوپ با سامسونگ همکاری می‌کند

دیجی‌تایمز در گزارش تازه‌ای مدعی شده که اپل در پی همکاری با شرکتی از کره جنوبی برای تولید لنزهای پریسکوپ آیفون‌های بعدی است.
۱۳۹۹/۹/۱۰

مدت زیادی از عرضه سری آیفون ۱۲ به بازار نمی‌گذرد، اما شایعات پیرامون نسل بعدی پرچمداران این شرکت آغاز شده و حالا به اطلاعات جدیدی درباره خانواده آیفون ۱۳ دست پیدا کرده‌ایم. به‌گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، اپل به‌دنبال همکاری با شرکت‌های کره‌ای به منظور تولید لنزهای پریسکوپ است. این شرکت می‌تواند توانایی‌های زوم اپتیکال گوشی‌های خود را تقویت کند.

اگرچه هنوز چیزی نهایی نشده، اما دیجی‌تایمز می‌گوید که یکی از این شرکت‌های کره‌ای می‌تواند سامسونگ باشد. این شرکت چند وقتی است که روی گوشی‌های خود از لنزهای پریسکوپ استفاده می‌کند و قبلا نمونه زوم فضایی ۱۰۰ برابری آن را در سری گلکسی اس ۲۰ دیده بودیم.

در حال حاضر تلفن‌های معدودی در بازار لنز پریسکوپ دارند و این قابلیت فقط در محصولاتی مثل گلکسی اس ۲۰ الترا، هوآوی پی ۴۰ پرو، ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس، اوپو فایند ایکس ۲ پرو و هوآوی میت ۴۰ پرو دیده می‌شود.

تا این لحظه هنوز شواهدی مبندی بر حصول توافق برای همکاری این دو شرکت بر سر تولید لنزهای پریسکوپ در دسترس نیست. البته اگر این دو شرکت با هم وارد همکاری شوند، باز هم مشخص نخواهد بود که لنز پریسکوپ در آیفون ۱۳ به کار گرفته می‌شود یا نه.

نکته جالب توجهی که شانس سامسونگ برای همکاری با اپل را بیشتر می‌کند خرید شرکت سازنده فناوری‌های زوم Corephotonis است. این کمپانی قبلا از سامسونگ و اپل بابت نقض پتنت فناوری زوم تله‌فوتو شکایت کرده بود اما حالا پتنت‌های آن به سامسونگ منتقل شده و اپل احتمالا برای استفاده از آن‌ها باید با این غول کره‌ای همکاری کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)