خانهاخبار
جزییات جدیدی از بازی Resident evil 4 remake لو رفت

جزییات جدیدی از بازی Resident evil 4 remake لو رفت

شرکت کپکام اکنون مدتی است که بازی‌های خوش ساخت قدیمی خود را بازسازی می‌کند تا بتواند خاطرات خوب برای طرفداران این سری باری دیگر زنده کند.
۱۳۹۹/۹/۱۰

سری بازی‌های Resident evil در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی همیشه جز محبوب‌ترین فرانچایزهای ژانر وحشت بوده‌اند. در حالی که عنوان Resident evil 7 از نظر فروش بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است؛ بسیاری از طرفداران عنوان Resident evil 4 را بهترین بازی این سری از نظر عملکرد کلی می‌دانند و برای آن دلایل بسیاری دارند.
اخبار بسیاری منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت کپکام برای برنامه‌های فعال بسیاری برای بازسازی عنوان Resident evil 4 در سر دارد. البته هنوز معلوم نیست که این بازی چگونه قرار است بازی‌سازی شود و حدس و گمان‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد. پس از حمله سایپری به شرکت کپکام، اطلاعات بسیاری بدست آمد که مراحل اولیه توسعه بازی Resident evil 4 remake را نشان می‌دهند.
بی‌شک این چند هفته گذشته با دشواری بسیار برای شرکت کپکام سپری شده است. اگر از اخبار اخیر مطلع نشده‌اید؛ شرکت کپکام مورد هجوم گروهی از هکرها به نام Ragnar Locker قرار گرفت و موجب شد بسیاری از برنامه‌های شرکت لو برود. بزرگ‌ترین خبری که در میان این اطلاعات فاش شده به چشم می‌خورد، مربوط به یک لیست برنامه‌ریزی شده برای عرضه عناوین است و کپکام قصد دارد در طول چهار سال آینده این بازی‌ها را منتشر کند. در میان این لیست نام عنوانی به چشم می‌خورد که طرفداران مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند. همانطور که مطلع شده‌اید، این بازی مورد انتظار عنوان Resident evil 4 Remake است. البته در لیست منتشر شده مشخص نیست که این بازی در مراحل توسعه اولیه قرار دارد یا اینکه فعلا در حال طی نمودن مراحل برنامه‌ریزی است.
اکنون پس از افشای این اطلاعات توسط گروه Ragnar Locker،  جزییات تازه‌ای در رابطه با بازی Resident evil 4 remake شرکت کپکام در فضای اینترنت پخش شده است. به لطف تیم Ragnar Locker نمونه‌های اولیه‌ای از بازی منتشر شد که اکنون بسیاری از خبرگزاری‌های حوزه بازی‌های ویدیویی پیگیر جزییات بیشتری از آن هستند. این نمونه‌های اولیه اکنون در Imgur قابل مشاهده هستند و شامل بیش از ۸۰ مورد می‌شوند. این موارد از قبیل مدل‌ها، تکسچرها و تصاویر مفهومی هستند. در حال حاضر این نمونه‌های اولیه به صورت رسمی برای بازی Resident evil 4 remake تایید نشده‌اند. هر چند تمامی این نمونه‌ها با محیط و فضای نسخه اصلی بازی همخوانی دارد.
در این نمونه طرح‌های اولیه وسایلی همچون ابزارآلات کشاورزی، آبشخور خوک و لاشه حیوانات مشاهده می‌شود. اگر شما پیش‌تر بازی Resident evil 4 را تجربه کرده‌اید؛ میدانید که بیشتر اتفاقات بازی در مزارعی در کشور اسپانیا رخ می‌دهد و بیشتر مناطق این بازی شبیه به روستا است. با توجه به شباهت بسیار زیاد این نمونه‌ها اولیه با بازی Resident evil 4، می‌توان قطع به یقین گفت که این نمونه اولیه مربوط به بازی Resident evil 4 remake هستند و این بازی ممکن است هم‌اکنون در دست توسعه باشد. البته در نظر داشته باشید که این نمونه‌های اولیه تنها موارد ابتدایی و ساده‌ای از محیط بازی را به نمایش می‌گذارند و پتانسیل بازی مذکور فراتر از چنین نمونه‌هایی است.

image


شرکت کپکام در رابطه با بازی Resident Evil 4 Remake در موقعیت جالب و دشواری قرار گرفته است. طرفداران سرسخت این فرانچایز به لطف اطلاعات لو رفته، می‌دانند که بازی Resident evil 4 remake بالاخره ساخته خواهد شد. هرچند شرکت کپکام استودیوهای بسیاری در اختیار دارد و مشخص نیست این بازی در کدام یک از این استودیوها ساخته می‌شود. با این حال این نمونه‌های اولیه جزییات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهند. به نظر می‌رسد شرکت کپکام همچون بازسازی‌های پیشین سری Resident evil، رویه‌ مشخص‌ شده‌ای را در قبال عنوان Resident evil 4 remake در پی خواهد گرفت

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)