خانهاخبار
اپل استور جدید کره جنوبی به زودی افتتاح می‌شود

اپل استور جدید کره جنوبی به زودی افتتاح می‌شود

کشور کره جنوبی در آینده نزدیک، میزبان اپل استور جدیدی خواهد بود.
۱۳۹۹/۹/۱۰

اهالی کوپرتینو در حال آماده سازی خود هستند تا در آینده نزدیک، دومین اپل استور خود در کشور کره جنوبی را افتتاح کنند. این فروشگاه که در خیابان اصلی شهر سئول واقع است، با نام Apple Yeouido شناخته خواهد شد و فروش مستقیم محصولات و پشتیبانی آن‌ها را بر عهده دارد.

image

 

اولین اپل استور کشور کره جنوبی در سال 2018 با نام Apple Garosugil در شهر سئول و در محله Gangnam افتتاح شد و بسیاری از مردم این کشور، استقبال خوبی از آن به عمل آوردند. مسئولان اپل امیدوار هستند تا چنین اتفاقی برای شعبه دوم فروشگاه فیزیکی آن‌ها در کنار رود Han نیز تکرار شود.

فروشگاه Apple Yeouido در فروشگاه IFC Mall، در نزدیکی ساختمان نمادین 63 واقع شده است. خریداران از درب نزدیک به پارک Yeouido وارد این مرکز خرید می‌شوند و در صورت تمایل، می‌توانند از فروشگاه‌های مربوط به مد و فشن، سینما و رستوران‌ها که در طبقات زیرین آن قرار گرفته‌اند، دیدن کنند.

در آینده نزدیک، اپل خدمات مربوط به Today at Apple را نیز در این فروشگاه در اختیار کاربران و ساکنین شهر سئول قرار خواهد داد. اپل به تازگی، والپیپرها و انیمیشن‌های جالبی را در وب سایت خود برای جشن افتتاح فروشگاه جدید در نظر گرفته است.

image

 

مانند سایر اپل استورها، این فروشگاه نیز از قوانین مربوطه در حوزه استفاده از ماسک و کاهش افراد حاضر در محوطه فروشگاه نیز تبعیت می‌کند. اپل استور Garosugil، اولین فروشگاه خارج از کشور چین به حساب می‌آمد که در دوران پاندمی کرونا، مجددا بازگشایی شد تا به دارندگان محصولات اپل خدمت رسانی کند.

با تمام این تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینویی‌ها، چه تاریخی را برای بازگشایی اپل استور Yeouido در نظر گرفته‌اند و پس از انجام مراسم افتتاحیه، کاربران شهر سئول تا چه اندازه از این فروشگاه جدید استقبال به عمل می‌آورند و در مقابل، چه خدماتی توسط آن در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۹/۹/۱۱
خوب این الان به ما چه؟؟؟ :| قحطی خبر بوده ظاهرا

مجتبی

۱۳۹۹/۹/۱۰
وای حتما ......با تمام این تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینویی‌ها، چه تاریخی را برای بازگشایی اپل استور Yeouido در نظر گرفته‌اند و پس از انجام مراسم افتتاحیه، کاربران شهر سئول تا چه اندازه از این فروشگاه جدید استقبال به عمل می‌آورند و در مقابل، چه خدماتی توسط آن در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد. چشم منتظر میمانیم.... خیلی برای ما مردم ایران مهمه که مردم کره جنوبی از بقالی شماره ی دو اپل در سئول چه استقبالی به عمل میاورند....من که فکر نکنم تا اونموقع بتونم بخوابم حتی.................. ممنون از این خبر مهم و حیاتی