خانهاخبار
رندرهای جذاب گلکسی اس 21 منتشر شد

رندرهای جذاب گلکسی اس 21 منتشر شد

به تازگی شاهد انتشار تصاویر رندر شده Galaxy S21 هستیم.
۱۳۹۹/۹/۱۹

تنها حدودا دو ماه تا زمان رونمایی از خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ زمان باقی مانده است و تا به این لحظه، تصاویر رندر شده رسمی از این محصولات منتشر نشده است.

اما این موضوع باعث نمی‌شود تا طراحان خوش ذوق دست از تلاش برداشته و به واسطه مدل‌های Dummy مشاهده شده، هنر خود را به نمایش نگذاشته و مدل‌های سه بعدی و تصاویر رندر شده را طراحی نکرده و در اختیار رسانه‌های خبری نگذارند. یک فرد کره‌ای با نام Kero Kim به تازگی، از روی مشخصات و مدل‌های CAD گوشی هوشمند گلکسی اس 21، مدل سه بعدی آن را طراحی کرده و در نتیجه، شاهد انتشار تصاویر رندر شده از آن هستیم.

 

البته در این تصاویر، شاهد آن هستیم که محفظه دوربین کاملا با بدنه دستگاه هم تراز شده است که این موضوع احتمالا در مدل نهایی، متفاوت بوده و شاهد بیرون زدگی در این قسمت خواهیم بود.

طبق اطلاعاتی که تا به حال در رسانه‌های خبری منتشر شده، گلکسی اس 21 و مدل پلاس آن از نمایشگری تخت بهره‌مند خواهند بود و در مقابل، گلکسی اس 21 اولترا در لبه‌های نمایشگر حاوی انحنا است.

به این ترتیب خط تولید سری اس 21 سامسونگ شامل سه مدل زیر خواهد بود:

  • گلکسی اس 21
  • گلکسی اس 21 پلاس
  • گلکسی اس 21 اولترا

آنچنان که شایعات تا به این لحظه نقل کرده‌اند، اسمارت فون گلکسی اس 21 اولترا به نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X مجهز خواهد بود و برخی تحلیل گران، نرخ نوسازی 144 هرتزی را نیز برای آن عنوان کرده‌اند.

در خط تولید محصولات سری اس 21، سایز حاشیه‌های نمایشگر در هر چهار طرف با یکدیگر برابر خواهد بود. نسخه معمولی این خانواده، یعنی گلکسی اس 21 در پشت بدنه شامل سه دوربین خواهد بود و دوربین سلفی آن نیز در حفره‌ای دایره‌ای شکل (Punch Hole) درون نمایشگر قرار می‌گیرد. همچنین پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 21 اولترا به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد.

در انتها بد نیست بدانید که قلب تپنده خط تولید گلکسی اس 21 سامسونگ، تراشه اسنپدراگون 875 خواهد بود که فردا به صورت رسمی، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)