خانهاخبار
آیا امکان ارسال استوری به اسپاتیفای هم می‌آید؟

آیا امکان ارسال استوری به اسپاتیفای هم می‌آید؟

مسئولان این پلتفرم در حال تست قابلیت جدیدی هستند.
۱۳۹۹/۹/۱۰

اسپاتیفای بدون شک یکی از مشهور ترین سرویس‌ها در حوزه موزیک به حساب می‌آید. مدتی از اضافه شدن قابلیت‌های جدید به این پلتفرم می‌گذرد و به این ترتیب، مهندسان و طراحان این اپلیکیشن در حال تست امکان ارسال استوری در محیط این نرم‌افزار هستند. البته هنوز مشخص نیست که استوری در این اپلیکیشن چه کاربردی خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و دلیل اضافه شدن این ویژگی را شاهد باشیم.

استوری موضوع آنچنان جدیدی برای کاربران دنیای تکنولوژی به حساب نمی‌آید و از زمان اضافه شدن آن به اپلیکیشن اسنپ چت مدت زمان زیادی می‌گذرد. حتی اپلیکیشن‌‌هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و توییتر نیز به این ویژگی مجهز شده‌اند. اما تمام این موارد به نوعی، به شبکه‌های اجتماعی مرتبط می‌شوند و در مقابل، اسپاتیفای یک سرویس موزیک است و به همین دلیل، تفاوت‌هایی میان این پلتفرم و با عناوین یاد شده وجود خواهد داشت.

چنین خبری توسط شخصی با نام کاربری TmarTn که یکی از فعالان در یوتیوب به حساب می‌آید، منتشر شده است. او به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر و در اکانت شخصی خود، ویدئویی را منتشر کرده و این موضوع را به اطلاع همگان رسانده است. جریان از این قرار است که او به دنبال موزیک‌هایی در حوزه کریسمس بوده و با باز کردن پلی لیست مربوطه، با اطلاعیه اسپاتیفای در مورد استوری‌ها روبرو شده است. خوشبختانه او از این روند ویدئویی را تهیه کرده است که در این قسمت، شاهد آن خواهیم بود:

 

اگر راستش را بخواهید، ما کمی گیج شده‌ایم. چرا که این ویژگی در اسپاتیفای تا حد زیادی بلا استفاده به نظر می‌رسد. البته قابلیت ارسال استوری در حال حاضر در مرحله آزمایشی خود به سر می‌برد و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها، شاهد رونمایی از آن باشیم. عملکرد آن مانند استوری‌های موجود در سایر اپلیکیشن‌ها است و تفاوتی با آن‌ها ندارد.

از آن جا که مرحله آزمایشی به فاز تست توسط کاربران وارد شده است، لذا احتمال دارد که با ورود به اکانت خود، مشاهده کنید که شما هم برای تست این ویژگی در نظر گرفته شده‌اید و امکان ارسال یا مشاهده استوری‌ها را داشته باشید. کاری که TmarTn انجام داده را شما نیز انجام دهید و ببینید که آیا این ویژگی برای شما هم فعال شده است؟

در صورت دسترسی به قابلیت مشاهده استوری، تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)