خانهاخبار
گلکسی نوت 21 تولید خواهد شد!

گلکسی نوت 21 تولید خواهد شد!

امروز برای علاقمندان به سری نوت خبری خوش منتشر شد.
۱۳۹۹/۹/۱۹

اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش خبری در مورد پایان یافتن عمر سری گلکسی نوت سامسونگ منتشر کردیم. اما امروز حامل خبری خوش در این زمینه هستیم.

وب سایت خبری کره‌ای ETNews مدعی شده است که در کنار تأیید شدن خبر پشتیبانی خانواده گلکسی اس 21 از قلم اس پن (S Pen)، همچنین می‌توانیم امیدوار باشیم که گلکسی نوت 21 نیز در سال آینده به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

مسئولان سامسونگ، سفارشات خود برای دیجی تایزرهای مخصوص سری اس 21 را به ثبت رسانده‌اند و به این ترتیب، می‌توانیم مطمئن باشیم که کهکشانی‌های جدید که در ماه ژانویه سال آینده میلادی (2021) معرفی خواهند شد، به قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن مجهز خواهند بود.

طبق اعلام منبع خبری یاد شده، گلکسی نوت 21 نیز بر خلاف سال جاری که در دو مدل مختلف با نام نوت 20 و نوت 20 اولترا به دنیای تکنولوژی معرفی شد، تنها در یک مدل طراحی و ساخته می‌شود. چرا که مسئولان سامسونگ قصد دارند تا استفاده کنندگان از گوشی‌های هوشمند بالا رده را به سمت محصولات منعطف (مانند گلکسی زد فولد 2) بکشانند. وب سایت ETNews همچنین اظهار داشته است که مهندسان سامسونگ قصد دارند تا پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) را به محصول منعطف بعدی، یعنی گلکسی زد فولد 3 نیز اضافه نمایند.

image

 

این موضوع می‌تواند خبری خوش برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند باشد. چرا که امکان استفاده از قلم، تنها به سری نوت محدود نبوده و دارندگان سری اس یا فولد نیز می‌توانند این قابلیت را روی گوشی هوشمند خود همراه داشته باشند. البته قلم اس پن درون جعبه این محصولات قرار نخواهد گرفت و مانند سری نوت، محفظه‌ای نیز برای قرارگیری درون آن در نظر گرفته نشده است. لذا باید قلم را به صورت جداگانه با خود همراه داشته باشید یا در آینده، احتمالا قاب‌های محافظ با قابلیت قرارگیری قلم اس پن برای این محصولات طراحی و تولید خواهد شد.

آیا شما به عنوان یک فرد علاقمند به سری نوت، از شنیدن چنین خبری خوشحال شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)