خانهاخبار
هوآوی به توسعه‌دهندگان مستقل اپ گالری جایزه 30 هزار یورویی می‌دهد

هوآوی به توسعه‌دهندگان مستقل اپ گالری جایزه 30 هزار یورویی می‌دهد

هوآوی به منظور گسترش اپلیکیشن‌ها و کاربران فروشگاه اپ گالری برنامه‌ای ویژه را راه‌اندازی کرده تا توسعه‌دهندگان مستقل را به سمت این فروشگاه جذب کند.
۱۳۹۹/۹/۹

هوآوی سخت در تلاش است تا دنیای اپلیکیشن‌های فروشگاه اپ گالری را توسعه دهد و در جدیدترین اقدام برنامه جدیدی را با همکاری Unity آغاز کرده است. این برنامه ویژه مزایا، هدایا و امکانات خاصی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

به‌گزارش cnTechPost، برنامه جدید هوآوی مخصوص توسعه‌دهندگان مستقل است. این تیم‌ها معمولا اعضای زیادی ندارند و در مقایسه با شرکت‌های بزرگ از خدمات و پشتیبانی چندانی برخوردار نیستند. به همین دلیل هوآوی تصمیم گرفته تا با حمایت از این توسعه‌دهندگان بتواند آن‌ها را به سمت اپ گالری جذب کند.

مطابق این برنامه، بازی‌هایی که در بازه زمانی ۱۹ نوامبر تا ۱۴ دسامبر از طریق پرتال توزیع یونیتی (UDP) روی اپ گالری منتشر شوند شامل مزایای ویژه‌ای خواهند بود. UDP به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا با ثبت بر روی یک مرجع اپلیکیشن خود را در چندین فروشگاه (از جمله اپ گالری) منتشر کنند.

برنامه حمایت از بازی‌سازان مستقل شامل مزایای مختلفی است. جذاب‌ترین بخش آن جایزه ۳۰ هزار یورویی برای ۳۰ بازی برتر این فروشگاه خواهد بود. از دیگر مزایای این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دریافت ۸۵ درصد از درآمد پرداخت‌های درون برنامه‌ای در ۲ سال اول، در حالی که این رقم معمولا برای توسعه‌دهندگان اپ گالری ۷۰ درصد است.
  • پشتیبانی فنی VIP
  • تبلیغ بازی‌های برتر به‌طور خاص در بخشی به‌نام Indie Games در اپ گالری
  • اعطای اعتبار ۱۰۰۰ یورویی به ۳۰ بازی منتخب در پلتفرم تبلیغاتی هوآوی

افزون بر این، مزیت استفاده از UDP این است که لازم نیست برای هر فروشگاه پکیج مجزا بسازید و با یک پروفایل متادیتا می‌توانید بازی خود را منتشر کنید. با کمک UDP امکان دسترسی به بیش از ۱ میلیارد بازیکن فراهم شده و در بازار ۵ میلیارد دلاریِ خارج از چین شرکت می‌کنید.

اپ گالری که اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، پس از اعمال تحریم‌های آمریکا مورد توجه بیشتری قرار گرفت. این فروشگاه حالا پس از اپ استور و گوگل پلی سومین فروشگاه بزرگ اپلیکیشن‌های دنیاست. هوآوی طبق وعده قبلی اپلیکیشن‌های بزرگی مثل تلگرام، هونگاما، بولت و نقشه HERE را به اپ گالری آورده است. در چند وقت اخیر اپلیکیشن‌های دیگری مثل Moovit, Booking.com, eSky, Omio و Skyscanner/Turkish Airlines نیز به این فروشگاه آمده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۹/۹
یه گزارش از برنامه های ایرانی اپ گالری میذاشتید ...