خانهاخبار
راکستار برای بخش داستانی Red dead redemption 2 بسته الحاقی منتشر نخواهد کرد

راکستار برای بخش داستانی Red dead redemption 2 بسته الحاقی منتشر نخواهد کرد

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از خوش ساخت‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود که اخیرا با کم لطفی شرکت سازنده‌اش روبه‌رو شده است.
۱۳۹۹/۹/۹

راکستار هم‌اکنون اخبار ناامیدکننده‌ای را در رابطه با بازی Red dead redemption 2 تایید کرده است. استودیو راکستار گیمز در سال ۲۰۱۸ عنوان Red dead redemption 2 را پس از مدت‌ها انتظار برای طرفداران منتشر کرد. این عنوان در ابتدا برای دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد. هر چند پس از مدتی این استودیو عنوان مذکور خود را برای کامپیوترهای شخصی و پلتفرم گوگل استدیا انتشار داد. هم‌اکنون نیز بازی Red dead redemption 2 برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.
در هنگام عرضه، عنوان Red dead redemption 2 به عنوان یکی از برترین بازی طول تاریخ در زمینه روایت داستانی شناخته شد و در آن نیز هیچگونه شکی وجود ندارد. هر چند از آن زمان تا کنون استودیوی راکستار گیمز هیچگونه تجربه داستانی چشمگیر و جدید تک نفره برای آن ارائه نداده است. در عوض استودیو راکستار سعی کرده بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 یعنی Red dead online را بهبود ببخشید و به گستردگی آن بیفزاید. این بخش برای تمام کسانی که بازی را خریداری کرده‌اند، رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی ندارند.
از زمان عرضه این بازی، شایعه‌ها و گزارش‌های بسیاری به گوش می‌رسید که از یک محتوای داستانی جدید در دست توسعه خبر می‌دادند. اگر این اخبار را درست فرض کنیم؛ پس یک سری محتوای داستانی برای این بازی در نظر گرفته شده بود اما دیگر خبری از این بخش نیست. در مصاحبه‌ای که با یکی از توسعه‌دهندگان راکستار گیمز صورت پذیرفته؛ وی اخباری را تایید کرد که بسیاری از طرفداران این سری علاقمند به شنیدنش نیستند. طبق سخنان وی؛ هیچگونه DLC برای بخش تک نفره در دست ساخت قرار ندارد. البته شرکت راکستار این موضوع را به صورت مستقیم تایید نکرده است، اما زمانی که از طارق حامد، یکی از توسعه‌دهندگان مشغول در Rockstar North، پرسیده شد که برای آینده این بازی چه چیزی در نظر دارید و آیا DLC برای بخش تک نفره منتشر می‌کند؛ وی پاسخ داد که تیم آن‌ها در حال حاضر تمرکز خود را بر روی Red dead online گذاشته است. در ادامه می‌توانید بخشی از مصاحبه طارق حامد با Gameradar را بخوانید:

در حال تمرکز تیم ما بر روی Red Dead online است و قصد داریم دنیای آن را گسترش دهیم. دنیای بازی و بازه زمانی که در آن صورت می پذیرد؛ پتانسیل بسیار بالایی برای داستان‌سرایی و معرفی کاراکترهای مختلف دارد. تجربه آن برای هر شخص می‌تواند متفاوت و لذت‌بخش باشد. برای ما بسیار مهم است تا طیف گسترده‌ای از بازی‌بازان را پوشش دهیم تا داستان‌هایی که ما برای گفتن داریم؛ بتوانند آن‌ها را تجربه کنند. همچنین قادر باشند تا نحوه جریان بازی Red Dead online را به کنترل خود در بیاورند.

همانطور که می‌دانید، این مصاحبه دقیقا با سخنان گذشته راکستار در رابطه با بازی Grand theft Auto V صدق می‌کند. این بازی در زمان خود هیچگونه محتوای تک نفره و DLC دریافت نکرد. اما به لطف گسترش بخش آنلاین توانسته است از زمان عرضه تا کنون در زمره بازی‌های پرفروش هفتگی خود را قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)