خانهاخبار
تصاویر سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ‌تاپ 4 لو رفت

تصاویر سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ‌تاپ 4 لو رفت

با توجه به این‌که سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ‌تاپ 4 احتمالا در ماه ژانویه معرفی خواهند شد، حالا شاهد انتشار تصاویری از دو دستگاه هستیم.
۱۳۹۹/۹/۹

نسل بعدی سرفیس پرو که احتمالا سرفیس پرو ۸ نام می‌گیرد دوباره سر از دنیای شایعات درآورده و این بار در کنار سرفیس لپ‌تاپ بعدی دیده شده است. افشاگری کره‌ای در شبکه اجتماعی توئیتر به‌نام cozyplanes تصاویر و اطلاعاتی را از این دو دستگاه فاش کرده که در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

محصولاتی که در تصاویر زیر می‌بینید احتمالا سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ هستند. هر دو دستگاه از مراجع قانونی کره جنوبی مجوز گرفته‌اند و این تصاویر هم احتمالا از همان‌جا به دست آمده است. اگر گزارش امروز صحت داشته باشد، به نظر نمی‌رسد که در نسل بعدی این دو دستگاه شاهد تغییر فیزیکی خاصی باشیم و این موضوع به خودی خود ناراحت‌کننده است چون طرفداران سرفیس سال گذشته نسبت به طراحی قدیمی سرفیس پرو ۷ انتقادات زیادی را وارد کرده بودند.

این دو دستگاه به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند و تاریخ تخمینی برای رونمایی آن‌ها ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شده است. قلب تپنده سرفیس پرو ۸ پردازنده نسل یازدهم تایگر لیک اینتل خواهد بود که احتمالا با مدل Core i7-1165G7 عرضه می‌شود. کاربران باید بتوانند بر روی این دستگاه از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم استفاده کنند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات کمتری از سرفیس لپ‌تاپ ۴ در دسترس است، ولی وب‌سایت ویندوز سنترال می‌گوید که این دستگاه مثل نسل فعلی آن در دو مدل با پردازنده‌های اینتل و AMD عرضه می‌شود. با این وجود، هنوز برای اظهارنظر قطعی زود است و نباید اطلاعات فوق را حتمی تلقی کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)