خانهاخبار
گلکسی بادز پرو همزمان با سری گلکسی S21 معرفی می‌شود

گلکسی بادز پرو همزمان با سری گلکسی S21 معرفی می‌شود

بر اساس دو گزارش مستقل به نظر می‌رسد که ایرباد بی‌سیم بعدی سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو عرضه می‌شود و همزمان با سری گلکسی S21 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۸

سامسونگ در چند سال اخیر عادت کرده که همزمان با معرفی نسل جدید خانواده گلکسی S ایرباد بی‌سیم تازه‌ای را روانه بازار کند. این اتفاق در دو سال اخیر با گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس افتاده و حالا وب‌سایت SamMobile تایید می‌کند که امسال نیز شاهد اتفاق مشابهی خواهیم بود.

این وب‌سایت می‌گوید سری گلکسی اس ۲۱ با یک جفت گلکسی بادز جدید از راه می‌رسد. این دومین ایرباد بی‌سیم سامسونگ در شش ماه اخیر خواهد بود، چون کره‌ای‌ها همزمان با گلکسی نوت ۲۰ از گلکسی بادز لایو رونمایی کرده بودند. گلکسی بادز لایو محصول کاملا متفاوتی بود که خودش شش ماه پس از گلکسی بادز پلاس به بازار آمد. این دستگاه از طراحی جدیدی بهره می‌برد و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

منبع گزارش امروز مدعی است که گلکسی بادز جدید از همان طراحی تو-گوشی گلکسی بادز و بادز پلاس استفاده می‌کند، ولی قطعات داخلی آن بهبود یافته است. گفته شده که این ایرباد حالت تازه‌ای از Ambient Mode دارد که اجازه می‌دهد تا صدای پیرامونی به گوش کاربر برسد. این قابلیت قبلا هم در گلکسی بادز وجود داشت اما با مشکلاتی همراه بود.

همچنین، SamMobile می‌گوید که گلکسی بادز بعدی به قابلیت حذف نویز فعال مجهز می‌شود. این قابلیت با توجه به طراحی تو-گوشی دستگاه باید خیلی بهتر از گلکسی بادز لایو باشد.

پیش‌تر در گزارش‌ها از ایرباد بعدی سامسونگ با نام گلکسی بادز Beyond اسم برده می‌شد، اما حالا منبع صدور مجوزهای اندونزی نام این دستگاه را گلکسی بادز پرو ثبت کرده است. شماره مدل این محصول SM-R190 ذکر شده و قبلا دیده بودیم که مرجع چینی 3C ظرفیت باتری کیس آن را ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت اعلام کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که قیمت گلکسی بادز پرو چقدر خواهد بود، اما احتمال داده می‌شود که کاربران بتوانند با پیش‌خرید سری گلکسی اس ۲۱ آن را به‌صورت رایگان دریافت کنند. این استراتژی در گذشته نیز برای پرچمداران سامسونگ اجرا شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ابراهیم

۱۳۹۹/۹/۱۲
مسخره بازی خب هم مشکل نرم افزارب و سخت افزاری رو حل میکرد و ی نسخه روانه بازار میکرد ... اگر مردم یاد بگیرن هرچی نخرن ی سری کامل بیرون میدن