خانهاخبار
نگاهی سریع به چند لپ‌تاپ اقتصادی موجود در بازار

نگاهی سریع به چند لپ‌تاپ اقتصادی موجود در بازار

یک لپ‌تاپ خوب چیزی است که هرکس با اینترنت و دنیای مدرن سروکار دارد از آن استقبال می‌کند اما اگر نگاهی به قیمت‌های بازار بیندازید متوجه خواهید شد خرید یک لپ‌تاپ چندان هم کار ساده‌ای نیست.
۱۳۹۹/۹/۸
image

یک لپ‌تاپ خوب چیزی است که هرکس با اینترنت و دنیای مدرن سروکار دارد از آن استقبال می‌کند اما اگر نگاهی به قیمت‌های بازار بیندازید متوجه خواهید شد خرید یک لپ‌تاپ چندان هم کار ساده‌ای نیست. واقعیت این است که تهیه‌ی پول کافی برای خرید یک لپ‌تاپ خوب نیاز به برنامه‌ریزی مالی جدی دارد. یکی از روش‌های رایج برای تأمین بودجه در سراسر جهان خرید لپ‌ تاپ قسطی است که به شما اجازه می‌دهد بودجه‌ی بیشتری در اختیار داشته باشید و در نتیجه دستتان بازتر خواهد بود و می‌توانید خریدتان را سریع‌تر انجام دهید. می‌توانید با انجام مراحل خواسته‌شده اعتبار موردنیاز برای خرید لپ‌تاپتان را تأمین کرده و مبلغ کالای خریداری شده را به‌صورت قسطی در ماه‌های بعد بپردازید؛ این خوب به نظر می‌رسد اما هنوز هم انتخاب لپ تاپ مناسب باقی‌مانده است؛ کدام لپ تاپ انتخاب شماست؟ در ادامه چند لپ‌تاپ اقتصادی را به شما معرفی می‌کنیم. درصورتی‌که کارهای سنگینی مانند برنامه‌نویسی، ادیت جدی فیلم و ... انجام نمی‌دهید این لپ تاپ‌ها می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی برای شما باشند.

 

1.Asus vivobook15

 

  • : intel core i3 1005G1
  • : Intel UHD620

صفحه‌نمایش: 15.6 اینچ فول اچ دی

رم: ۴ گیگابایت

  1. : 256GB SSD NVXe

سیست عامل: ویندوز ۱۰

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار است که می‌تواند نیاز بیشتر لپ تاپ به افراد را برطرف کند. این لپ‌تاپ هم از نظر نرم‌افزاری و هم از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است و عملکرد همه جانبه‌ای دارد. همچنین یک وبکم خوب روی این لپ‌تاپ وجود دارد که برای مکالمات و جلسات ویدیویی بسیار مناسب است. عمر باتری خوب، پورت‌های مناسب و یک سال وارانتی امکانات دیگری هستند که این لپ تاپ در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

image

2.     ACER Aspire 5

 

  1. : AMD Ryzen 5 4500U Processor
  2. : Intel UHD 620

رم: ۸ گیگابایت

حافظه: ۵۱۲ گیگابایت

صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن 1920*1080

ابعاد: ۱۷.۹*۳۶۳.۴*۲۵۰.۵ میلی‌متر

وزن: ۱.۹ کیلوگرم

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهیم این لپ‌تاپ را یک لپ‌تاپ اقتصادی بسیار خوب بنامیم. این لپ‌تاپ امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به کمک این لپ تاپ می‌توانید کارهای سبک و حتی کمی سطح بالاتر را سریع و ساده انجام دهید و صفحه‌نمایش خوب آن نیز امکان لذت بردن از فیلم و سریال را برای شما فراهم کرده است. عمر باتری این لپ تاپ در حدود ۱۰ ساعت است و پورت‌های متعددی نیز دارد. یک وبکم خوب تکمیل‌کننده‌ی امکانات ACER Aspire 5 است.

image

3.     HP stream14

 

  1. : Intel Celeron N3060

رم: ۴ گیگابایت

صفحه‌نمایش: ۱۴ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶*۷۶۸

حافظه: 32GBeMMC

این یک لپ تاب سبک و ارزان است که می‌تواند کارهای ساده را برای شما انجام دهد. واقعیت این است که با خرید این لپ تاب سخت‌افزار قدرتمندی در اختیار شما نخواهد بود اما اگر فقط یک سیستم ساده برای کارهای روزمره می‌خواهید این گزینه‌ کار راه‌انداز است.

image


 

4.     Lenovo YOGA 530

 

  1. : Dual-core AMD Ryzen 3 2200U(2.5 GHz-3.4GHz)

رم: ۴ گیگابایت

صفحه نمایش: ۱۴ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰

حافظه: 128GB SSD

لپ‌تاپ‌های سری YOGA شرکت لنوو لپ‌تاپ‌های پرطرفداری هستند و این ‌یکی دیگر از همان لپ‌تاپ‌هاست. امکاناتی که این لپ‌تاپ در مقابل قیمت در اختیار شما می‌گذارد بسیار مناسب است و تمام کارهای روزمره را می‌توانید با آن انجام دهید. به‌علاوه این یک لپ دو در یک است که می‌توانید آن را روی لولا کاملاً بچرخانید و با قلم مخصوص روی آن کارکنید. البته قلم لپ تاپ Lenovo YOGA 530 را باید جداگانه تهیه کنید.

image

5.     DELL inspirson 14 3000

 

  1. : Intel Pentium silver N5000

رم: ۴ گیگابایت

صفحه‌نمایش: ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶* ۷۶۸

حافظه: 128GB SSD

  • DELL در حال حاضر لپ‌تاپ‌های اقتصادی مختلفی تولید می‌کند و Inspiron 14 3000 یکی از آن‌هاست. این لپ تاپی نیست که بتوانید ساعت‌ها با آن بازی کنید یا به‌صورت حرفه‌ای ادیت فیلم انجام دهید اما تقریباً هر کار دیگری را می‌توانید با آن انجام دهید.

به خاطر داشته باشید این یک لپ تاپ dell است که یعنی بسیار خوب ساخته‌شده و سال‌ها دوام خواهد آورد. صفحه‌نمایش خوب، تعداد مناسبی پورت و وزن بسیار کم مزایای دیگری هستند که این لپ تاپ در اختیار شما قرار می‌دهد.

image

6.     Lenovo ideapad S145

 

  1. : Intel Core i3-1005G1

رم:‌۴ گیگابایت

صفحه‌نمایش: ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰

حافظه: 128GB SSD

این لپ‌تاپ اصلاً شباهتی به یک لپ‌تاپ اقتصادی ندارد. طراحی زیبا، لبه‌های باریک صفحه‌نمایش پوشش گرانیتی سیاه‌رنگ ظاهری بسیار شیک و دلچسب به این لپ تاپ داده است. چیزهای دوست‌داشتنی زیادی درباره‌ی این لپ تاپ وجود دارد؛ صفحه‌نمایش باکیفیت ۱۵.۶ اینچی، پورت‌های فراوان و پردازنده‌ی باکیفیت.

صدای این لپ تاپ Inspiron 14 3000 کیفیت بسیار بالایی دارد و وزن پایین آن نیز باعث شده است در هرجایی که بخواهید بتوانید استفاده‌اش کنید. این لپ تاپ را می‌توان یکی از بهترین لپ تاپ‌های اقتصادی بازار دانست.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)