خانهاخبار
اطلاعات جدیدی از مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدیدی از مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ فاش شد

افشاگر معروف، Ice Universe، در گزارشی تازه اطلاعاتی را در خصوص نسل بعدی موبایل تاشوی صدفی سامسونگ به اشتراک گذاشته که از پیشرفت‌های جذابی در این گوشی خبر می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۸

سامسونگ اولین موبایل تاشوی صدفی خود را سال گذشته در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ معرفی کرد. گلکسی زد فولد در ماه اوت امسال با نسخه 5G به‌روز شد. حالا باید منتظر نسخه بعدی این دستگاه باشیم که احتمالا گلکسی زد فولد ۳ نام می‌گیرد و شاید این بار با سری گلکسی اس ۲۱ از راه نرسد.

بر اساس گزارش جدید افشاگر معروف امور سامسونگ، آیس یونیورس، گلکسی زد فلیپ ۳ نمایشگری با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این دستگاه از فریم باریک‌تری استفاده می‌کند و با قیمت پایین‌تری به بازار می‌آید. او می‌گوید قیمت زد فلیپ ۳ کمتر از ۱ میلیون وون معادل ۹۰۴ دلار خواهد بود. قیمت گلکسی زد فلیپ 5G در حال حاضر ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار وون است. البته با توجه به شیوه مرموزانه‌ای که او گزارش خود را منتشر کرده است، نمی‌توانیم از این موضوع مطمئن باشیم.

در هر حال منطقی است که گلکسی زد فلیپ ۳ ارزان‌تر از گلکسی زد فلیپ 5G باشد. گلکسی زد فلیپ 5G در بازار ایالات متحده برچسب قیمت ۱۴۵۰ دلاری دارد. در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که نمایشگری ثانویه این گوشی بزرگ‌تر خواهد بود و از دوربینی با سه سنسور بهره خواهد برد.

با این وجود، اندازه صفحه احتمالا مشابه نسخه قبلی ۶.۷ اینچی باقی می‌ماند و از فناوری شیشه فوق باریک (UTG) استفاده می‌کند. منتها در بخش باتری، بلندگو و لولا باید منتظر پیشرفت‌های جدیدی باشیم.

گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد و در ماه آوریل معرفی می‌شود. سامسونگ در نظر دارد که در سال ۲۰۲۱ پنج موبایل تاشو معرفی کند؛ در نتیجه، علاوه بر گلکسی زد فلیپ ۳ باید منتظر نسخه لایت این دستگاه هم باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)