خانهاخبار
اولین ساعت هوشمند ردمی با قیمتی باورنکردنی معرفی شد

اولین ساعت هوشمند ردمی با قیمتی باورنکردنی معرفی شد

برند ردمی به‌تازگی از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشته است. این دستگاه نمایشگری 1.4 اینچی دارد و با قیمتی به دست کاربران می‌رسد که باورش سخت است.
۱۳۹۹/۹/۸

ردمی پس از معرفی نسخه‌های 5G نوت ۹ و نوت ۹ پرو از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این دستگاه با نام Redmi Watch صفحه‌ای مستطیلی دارد و از قابلیت‌های مختلفی از جمله ردیابی فعالیت‌های ورزشی، ضربان قلب و پایش خواب پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند ردمی با قیمت مناسب به دست کاربران خواهد رسید.

image

ردمی واچ صفحه نمایشی ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسلی و شیشه ۲.۵ بعدی دارد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی دریایی به بازار می‌آید و بندهایی با همین رنگ‌ها خواهد داشت. البته دو بند صورتی و سبز نیز برای آن عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند ردمی بیش از ۱۲۰ واچ‌فیس دارد که می‌توانید آن‌ها را با اپلیکیشن Mi Fit نصب کنید. ردمی واچ با بلوتوث ۵ به گوشی هوشمند شما وصل می‌شود و از فناوری NFC برخوردار است. این دستگاه می‌تواند تا عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد و وزن آن تنها ۳۵ گرم است.

image

عمر باتری ردمی واچ در استفاده عادی به ۷ روز می‌رسد و در صورت استفاده از حالت صرفه‌جویی می‌توانید تا ۱۲ روز از آن استفاده کنید. شارژر دستگاه به‌صورت اختصاصی توسط ردمی طراحی شده و شارژ کامل آن حدود ۲ ساعت طول می‌کشد.

قیمت ساعت هوشمند ردمی ۴۵ دلار است و عرضه آن در چین از تاریخ ۱ دسامبر آغاز می‌شود. فعلا اطلاعاتی پیرامون عرضه جهانی این محصول در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)