خانهاخبار
شاید هنوز امیدی برای یک نسل دیگر از گلکسی نوت باقی مانده باشد

شاید هنوز امیدی برای یک نسل دیگر از گلکسی نوت باقی مانده باشد

بر اساس گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسید که سامسونگ سری گلکسی نوت را از رده خارج کرده و دیگر قصد معرفی نسل جدیدی از آن را ندارد. ولی حالا بارقه‌ای از امید برای عرضه یک نسل دیگر از این خانواده به چشم می‌خورد.
۱۳۹۹/۹/۷

با وجود آن‌که در برخی از گزارش‌ها اعلام شده که سامسونگ احتمالا سری گلکسی نوت را کنار گذاشته است، ولی حالا دو افشاگر ادعا کرده‌اند که تصمیم مذکور از سال آینده اجرایی می‌شود. تفاوت‌های میان سری گلکسی نوت و گلکسی اس در طول سال‌های اخیر کمتر از همیشه شده و قلم S Pen تنها چیزی است که حالا می‌توانیم آن را نقطه تمایز این دو سری بدانیم. در نتیجه، طبیعی است که سامسونگ تصمیم به حذف سری نوت بگیرد.

این غول کره‌ای معمولا سری گلکسی اس را در نیمه نخست سال و سری نوت را در نیمه دوم سال معرفی می‌کند. اما با ظهور تلفن‌های هوشمند تاشو به نظر می‌رسد که اولویت سامسونگ بعد از سری گلکسی اس فروش هرچه بیشتر مدل‌های سری گلکسی زد خواهد بود. با این حال، گوشی‌های تاشو هنوز در میان کاربران طرفداران زیادی ندارند و شاید سال ۲۰۲۱ برای حذف کامل سری گلکسی نوت زمان خوبی نباشد.

به‌تازگی افشاگری در شبکه اجتماعی توئیتر در پستی مدعی شده که نسل جدید گلکسی نوت سپتامبر سال آینده معرفی خواهد شد، در نتیجه توقف خط تولید این سری برای پس از سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. او می‌گوید این دستگاه در رویداد گلکسی زد فولد ۳ رونمایی می‌شود و ستاره اصلی آن مراسم زد فولد ۳ خواهد بود. یعنی سامسونگ از همان مراسم مشخص می‌کند که اولویتش از سری نوت به سری زد تغییر پیدا کرده است.

راس یانگ، تحلیل‌گر و افشاگر صنعت نمایشگرهای موبایل، نیز با ارسال پاسخی به این توئیت آن را تایید کرده می‌گوید که منابعش هم این از همین اتفاق خبر داده‌اند.

گفته می‌شود که سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۱ یک موبایل تاشوی ارزان قیمت هم معرفی می‌کند تا طرفداران بیشتری را به سمت گوشی‌های تاشو جذب کند. بنابراین سال ۲۰۲۱ را می‌توانیم سال گذار از سری نوت به سری زد در نظر بگیریم و برای آخرین بار از گلکسی نوت جدید استقبال کنیم، ولی حذف این سری در مجموع و در نهایت اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)