خانهاخبار
بروزرسان عنوان Assassin's creed Valhalla امکان اجرای ۶۰ فریم را برای کنسول‌های نسل نهم فراهم می‌سازد

بروزرسان عنوان Assassin's creed Valhalla امکان اجرای ۶۰ فریم را برای کنسول‌های نسل نهم فراهم می‌سازد

بازی Assassin's creed Valhalla اخیرا توانسته است بهترین فروش در زمان عرضه را در میان این سری به دست آورد و اکنون یوبیسافت برای افزایش فروش آن بروزرسانی جدید منتشر کرده است
۱۳۹۹/۹/۷

عنوان جدید شرکت یوبیسافت یعنی بازی Assassin's creed Valhalla قرار است در تاریخ ۲۶ نوامبر بروزرسانی جدید دریافت کند. این بروزرسان به کنسول‌های نسل نهم این امکان را می‌دهد تا بتوانند این بازی را به صورت ۶۰ فریم اجرا کنند. این آپدیت 1.0.4 نام دارد و قرار  است بهبودهایی را برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله کامپیوتر ها و کنسول‌های قدیمی‌تر فراهم سازد.
این بروزرسان همچنین برای پلتفرم Google Stadia و Amazon Luna نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در واقع کاربران بازی Assassin's creed Valhalla گزینه‌ای مشاهده خواهند کرد که در آن می‌توانند میان کیفیت و قدرت بالاتر انتخاب کنند. قدرت بالاتر به کنسول اجازه می‌دهد تا بازی را در ۶۰ فریم اجرا کند.
طبق جزییاتی که در وبسایت رسمی یوبیسافت منتشر شده، آپدیت ۱.۰.۴ بازی Assassin's creed Valhalla برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس،  ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، فروشگاه‌های یوبیسافت کانکت و اپیک و همچنین Amazon luna و گوگل Stadia در تاریخ ۲۶ نوامبر منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس باید انتظار بروزرسانی با حجم ۵.۳ گیگابایت را داشته باشند. در حالی که حجم این آپدیت برای کنسول ایکس باکس وان ۴.۹ گیگابایت است. آپدیت مذکور برای کاربران کنسول پلی استیشن ۵ معادل ۲.۵ گیگابایت است و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ باید حجمی معادل ۴.۱ گیگابایت دانلود کنند. دیتای قابل دانلود برای کاربران کامپیوترهای شخصی معادل ۴.۳ گیگابایت است.
بروزرسان ۱.۰.۴ به شما این امکان را می‌دهد تا میان کیفیت و ۶۰ فریم یک مورد را انتخاب کنید. اگر شما حالت ۶۰ فریم را انتخاب کنید؛ بازی رزولوشن و تنظیمات گرافیکی بازی را تطبیق می‌دهد تا به ۶۰ فریم دست یابد اما در حالت کیفیت، بازی از نظر بصری بهبود پیدا می‌کند و به صورت ۳۰ فریم اجرا می‌شود. پیش‌تر خبرگزاری Digital Foundry خبر داده بود که بازی Assassin's creed Valhalla در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ ریزش فریم دارد و کمتر از ۶۰ فریم اجرا می‌شود. این عنوان در کنسول ایکس باکس سری اس بر روی ۳۰ فریم تنظیم شده است.

image


این اپدیت همچنین تصویر پس زمینه جدیدی را به صحفه اصلی بازی می‌افزاید. همچنین در زمینه گیم پلی قابلیت‌هایی همچون VFX و نشانه‌های مرموز در منوی Rune در بازی افزوده می‌شود و چندین تغییر کوچک در گیم پلی بازی ایجاد می‌نماید. یوبیسافت همچنین برای تنظیم سلاح‌ها، ضربه دریافتی و حملات سنگین تغییراتی انجام داده است. همچنین ثبات و کیفیت کلی بازی توسط این بروزرسان بهبود پیدا می‌کند. علاوه بر این دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس دیگر با پارگی تصویر مواجه نخواهند شد. مشکل استفاده بیش از اندازه از حافظه رم و VRAM برای کاربران نسخه کامپیوترهای شخصی نیز رفع خواهد شد.
بنابراین اگر از کاربران بازی Assassin's creed Valhalla هستید؛ بهتر موقع انتشار این بروزرسان، هرچه سریع‌تر بازی خود را آپدیت کنید زیرا این بروزرسان در زمینه صدا، گرافیک، انیمیشن‌ها، دنیای بازی، مبارزات، مراحل، قابلیت‌ها، رابط کاربری و حالت عکسبرداری تغییرات و بهبودهایی زیادی را با خود به همراه می‌آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)