خانهاخبار
گوشی Oppo A53 5G به پردازنده Dimensity 720 مجهز می‌شود

گوشی Oppo A53 5G به پردازنده Dimensity 720 مجهز می‌شود

شرکت اوپو یکی از تولیدکنندگان خوش نام چینی در زمینه ساخت گوشی‌های مقرون به صرفه است و این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود را به زودی معرفی کند.
۱۳۹۹/۹/۷

اوپو در تابستان سال جاری در کشور هند از گوشی A53 پرده برداشت. این گوشی خوش قیمت و میان رده از پردازنده Snapdragon 460، دوربینی سه‌گانه و اسکنر تشخیص اثر انگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. اکنون لیستی در دیتابیس موبایل کشور چین منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت اوپو در حال توسعه نسخه 5G این گوشی است. اما اکنون به نظر می‌رسد که گوشی A53 5G مدلی کاملا جدید خواهد بود و با برادر خود تفاوت‌های بسیاری دارد.
این گوشی هم‌اکنون در دیتابیس وبسایت TENNA با شماره مدل PECM30 و PECT30 مشاهده شده است. در اطلاعات درج شده، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن Full HD PLUS ذکر شده است. اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز در کناره گوشی قرار گرفته و به عنوان دکمه پاور نیز استفاده می‌شود. این گوشی همانند برادر خود از دوربینی سه‌گانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل وضوح دارد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن به صورت پانج شده در گوشه سمت چپ قرار می‌گیرد.
این گوشی در دو مدل حافظه‌ای تولید خواهد شد که مدل اول ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. مدل دوم ۶ گیگابایت رم اجرایی دارد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن است. این گوشی از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر استفاده خواهد کرد. مدیاتک در رابطه با قابلیت‌های شارژ سریع چیپست خود جزییاتی منتشر نکرده است بنابراین انتظار می‌رود این گوشی از همان تکنولوژی شارژ سریع ۱۰ واتی معمول استفاده کند.
شرکت اوپو گوشی آتی خود را در تاریخ ۱ دسامبر عرضه می‌کند و آن را حداقل در سه رنگ تولید خواهد کرد. مبلغ مذکور برای گوشی Oppo A53 5G معادل ۲۴۵ دلار است. به احتمال زیاد این گوشی تنها در چین عرضه می‌شود مگر آنکه شرکت اوپو این گوشی را با نام دیگری برای عرضه جهانی آماده کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)