خانهاخبار
برای اتمام بازی Cyberpunk 2077 به بیش از ۱۷۵ ساعت زمان نیاز خواهید داشت

برای اتمام بازی Cyberpunk 2077 به بیش از ۱۷۵ ساعت زمان نیاز خواهید داشت

عنوان Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی نسل هشتم است که تاکنون با تاخیرهای پی در پی کام طرفداران را تلخ کرده است.
۱۳۹۹/۹/۶

شرکت CD Project Red از زمانی که بازی را چندین بار تاخیر انداخت؛ سعی داشته با انتشار اطلاعات و ویدیوهایی از بازی، طرفداران را مشتاق نگه دارد. ویدیوهایی که عظمت جهان بازی شهر نایت سیتی را به نمایش می‌گذارد و از طرفی با زمین‌های خالی از سکنه محوطه این شهر بیشتر آشنا می‌شویم. بهرحال شرکت CD Project Red دنیای عظیمی را برای طرفداران مهیا کرده است. در حال حاضر ما نمی‌دانیم که چه مقدار زمان نیاز است تا این بازی را به اتمام رساند اما اخیرا کاربری اعلام کرده ۱۷۵ ساعت در حال انجام این بازی بوده و تاکنون نتوانسته آن را به اتمام برساند.
لوکاس بایبل که یکی از سازندگان بازی Cyberpunk 2077 است در این رابطه در توییتر خود پستی را منتشر کرده و در آن به شوخی گفته:« چگونه بازی آغاز شد و چگونه ادامه پیدا می‌کند»
او در ادامه گفته که حتی برای ۱۰۰ درصد کردن بازی تلاش نکرده و بیشتر بر روی مراحل داستانی تمرکز داشته است.
مهم است که بدانید شرکت CD Project Red اعلام کرده بود بازی از نظر طول مدت مراحل دادستانی کوتاه‌تر از بازی The Witcher 3 خواهد بود اما از مراحل بازی تنوعی فوق‌العاده ارائه خواهد کرد. در موی که اخیرا از بازی منتشر شده، شما برای دیدن صفحه معرفی سازندگان که معمولا در ابتدا بازی‌های ویدیویی به نمایش در می‌آید؛ باید نزدیک به ۴ ساعت بازی کنید. حتی برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این زمان برای آنان بیشتر بوده است و نزدیک به ۶ ساعت طول می‌کشد. این بخش تنها نقطه‌ای برای شروع بازی است.
شرکت CD Project Red عمده شهرت خود را مدیون فرانچایز ویچر است. عنوان ویچر یکی از بزرگترین بازی‌های جهان باز است. این عنوان به قدری بزرگ است که DLC منتشر شده برای آن به تنهایی اندازه کل بازی The Witcher 2 است و همان مقدار زمان می‌طلبد تا آن را به اتمام رساند.
تیم سازنده چندین بار اعلام کرده است که بازی بیشتر از آنچیزی که نشان داده‌اند گسترده است و کارهای بسیاری برای فعالیت وجود دارد. کاربران در این عنوان می‌توانند مناطق ناشناخته و کارکترهای اصلی بیشتری را کشف کنند و روایت‌های داستانی تازه‌ای را تجربه کنند.
علاوه بر موارد فوق، باید بدانید که این بازی پتانسیل بسیاری برای تجربه چندین باره دارد. از این رو کسانی که مشتاق تجربه دستپخت جدید شرکت CD Project Red هستند؛ باید بدانند که قرار است مدت زمان بسیاری را صرف این بازی بکنند.
این نوع بازی‌ها که از نظر زمان بسیار وقت‌گیر هستند؛ معمولا حد وسطی ندارد و توسط گیمرها یا به اوج می‌رسند یا اینکه به زودی فراموش خواهند شد. برخی کاربران لذت می‌برند تا در دنیای بی‌انتهای این نوع بازی‌ها سرگرم شوند و برخی دیگر آن را کسل‌کننده می‌دانند. شرکت CD Project Red بین گیمرها به سخاوتمندی معروف است زیرا بازی‌های این شرکت بیشتر از مبلغ پرداخت شده به کاربران محتوای قابل بازی ارائه می‌کنند و این انتظارات کاربران را بالا برده است تا دیگر شرکت‌ها سازنده بازی‌های اینچنینی بیشتری با مبلغ ۶۰ دلار ارائه دهند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)