خانهاخبار
مدیرکل ردمی رسما تصویری از ردمی نوت 9 پرو 5G را منتشر کرد

مدیرکل ردمی رسما تصویری از ردمی نوت 9 پرو 5G را منتشر کرد

زمان زیادی تا عرضه محصولات نسل پنجمی از سری ردمی نوت 9 باقی نمانده و حالا اولین تصویر رسمی از این خانواده منتشر شده است.
۱۳۹۹/۹/۵

اعضای جدید خانواده ردمی نوت ۹ پنج‌شنبه معرفی می‌شوند و در چند وقت اخیر گزارش‌های متعددی درباره آن‌ها منتشر شده است. حالا مدیرکل برند ردمی نیز اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۹ پرو 5G را به اشتراک گذاشته تا برای اولین بار به‌صورت رسمی با طراحی این دستگاه و ماژول دوربین جدید آن آشنا شویم.

در تصویری که از سوی لو ویبینگ منتشر شده، تلفن هوشمندی با ماژول دایره‌ای و چهارگانه را می‌بینیم. قاب عقب ردمی نوت ۹ پرو 5G طیفی از رنگ‌های قرمز و آبی دارد. حضور دوربین چهارگانه در قاب عقب این گوشی تایید می‌کند که دستگاه حاضر ردمی نوت ۹ پرو 5G است، چون انتظار داریم که ردمی نوت ۹ معمولی دوربین سه‌گانه داشته باشد.

image

گفته می‌شود که ردمی نوت ۹ پرو 5G احتمالا از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ استفاده می‌کند. این سنسور که اخیرا معرفی شده حدود ۱۵ درصد کوچک‌تر از سنسور قبلی ایزوسل HM1 سامسونگ است. HM1 قبلا در گلکسی اس ۲۰ الترا و نوت ۲۰ الترا به کار رفته بود. HM2 از پیکسل‌هایی با اندازه ۰.۷ میکرونی استفاده می‌کند در حالی که نسل قبلی این سنسور پیکسل‌های ۰.۸ میکرونی داشت.

سری جدید ردمی نوت ۹ چه فرقی با سری قبلی دارد؟

در حال حاضر خانواده‌ای از محصولات شامل ردمی نوت ۹، نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس در بازار حضور دارد. ولی هیچ‌کدام از آن‌ها از ارتباطات 5G پشتیبانی نمی‌کنند. انتظار داریم که ردمی نوت ۹ پرو 5G از چیپست اسنپدراگون 750G استفاده کند و ردمی نوت ۹ معمولی هم به دیمنسیتی 800U مجهز شود.

همچنین گفته شده که این سری می‌تواند از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و قابلیت‌های تصویرسازی بهتری نسبت به سری موجود از ردمی نوت ۹ بهره ببرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)