خانهاخبار
گزارش: سری هوآوی P50 احتمالا با Kirin 9000 از راه می‌رسد

گزارش: سری هوآوی P50 احتمالا با Kirin 9000 از راه می‌رسد

نشریه‌ای کره‌ای در گزارشی تازه مدعی شده که هوآوی در نیمه نخست سال 2021 از خانواده پرچمداران P50 رونمایی می‌کند و احتمالا Kirin 9000 را روی آن‌ها به کار می‌گیرد.
۱۳۹۹/۹/۵

تحریم‌های آمریکا ضربه‌های زیادی به کسب و کار هوآوی وارد کرده، اما هنوز نتوانسته جلوی تولید پرچمداران این شرکت را بگیرد. هوآوی اخیرا از سری میت ۴۰ رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که سری P50 نیز در دست تولید قرار دارد.

به گزارش رسانه کره‌ای The Elec، منابع آگاه به شرایط می‌گویند عرضه سری هوآوی P50 برای نیمه نخست سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. این رسانه باور دارد که ال‌جی و سامسونگ پنل‌های OLED این خانواده را تامین خواهند کرد.

عرضه خانواده P50 در نیمه اول ۲۰۲۱ اتفاق عجیبی نیست چون هوآوی سال‌هاست که این خانواده را در همین بازه زمانی معرفی می‌کند. با این حال، نکته جالب این‌جاست که The Elec می‌گوید شاید در این سری از پردازنده Kirin 9000 استفاده شود. پیش‌تر گفته شده بود که سری میت ۴۰ احتمالا آخرین خانواده‌ای خواهد بود که از چیپست Kirin بهره می‌برد.

اگر این گزارش درست باشد، احتمالا هوآوی تراشه‌های زیادی را در انبارهای خود ذخیره کرده تا بتواند پرچمداران ۲۰۲۱ این شرکت را هم تحت پوشش قرار دهد. البته این محصولات همچنان تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا قرار می‌گیرند و نمی‌توانند به خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل دسترسی داشته باشند.

سری میت ۴۰ خانواده‌ای جذاب از تلفن‌های هوشمند توانمند و زیبا بود که علی‌رغم فقدان خدمات گوگل می‌توانست نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. در نتیجه، اگر می‌توانید با نبود اپلیکیشن‌های گوگل کنار بیایید می‌توانید منتظر سری P50 بمانید تا با استفاده احتمالی از Kirin 9000 دستگاهی قدرتمند با دوربینی پرقابلیت را تهیه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)