خانهاخبار
پرچمدار آتی Oppo از دوربینی دوگانه بهره می‌برد

پرچمدار آتی Oppo از دوربینی دوگانه بهره می‌برد

در ابتدای سال جاری، شرکت چینی اوپو پرچمدار فعلی خود را با نام Oppo Find X2 عرضه کرد.
۱۳۹۹/۹/۵

در ابتدای سال جاری، شرکت چینی اوپو پرچمدار فعلی خود را با نام Oppo Find X2 عرضه کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی به همراه پردازنده snapdragon 865 بهره می‌برد. اما اکنون اخبار در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد جانشین این گوشی آماده ورود به عرصه رقابت است.
تصویری در فضای اجتماعی webio منتشر شده که اطلاعات جالبی در رابطه با پرچمدار آتی اوپو در اختیار ما قرار می‌دهد. کسی که این شایعه را انتشار داده، مدعی شده که گوشی جدید اوپو از صفحه نمایشی با وضوح 3k بهره می‌برد و رفرش ریت بسیار بالایی خواهد داشت.
این گوشی توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ تغذیه خواهد شد. این پردازنده هنوز معرفی نشده است اما به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد. به احتمال زیاد این پردازنده را در بسیاری از پرچمدارهای آتی سال جدید خواهیم دید.
علاوه بر این، مشخص شده است که این گوشی از تکنولوژی جدیدی در حوزه دوربین بهره می‌برد. گفته شده شرکت اوپو سیستم جدیدی از دوربین‌های دوگانه را آزمایش کرده است که در آن دو سنسور به عنوان دوربین‌های اصلی معرفی می‌شوند. این سنسورها توسط سونی ساخته شده‌اند و IMX7xx نام دارند. از قابلیت‌های این سنسور می‌توان به تعداد پیکسل زیاد آن و CMOS اشاره کرد.
همچنین در این خبر عنوان شده که این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع Super Flash استفاده می‌کند. احتمال سرعت شارژ این تکنولوژی از نوع ۶۵ واتی خواهد بود هر چند شرکت oppo چند ماه پیش از تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۵ واتی Super Flash نیز پرده برداشته بود.
پیش‌تر، آقای لیو بو که معاون شرکت اوپو محسوب می‌شود، عنوان کرده بود که نسل بعدی سری گوشی‌های Oppo Find در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد. این بدین معناست که گوشی جدید شرکت اوپو بین ماه‌های ژانویه و مارچ به بازار خواهد آمد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)