خانهاخبار
مشکل جدید بازی‌های Assassin's creed و Watch dog's به کاربران اجازه انتقال فایل‌ها از کنسول PlayStation 4 به PlayStation 5 را نمی‌دهد

مشکل جدید بازی‌های Assassin's creed و Watch dog's به کاربران اجازه انتقال فایل‌ها از کنسول PlayStation 4 به PlayStation 5 را نمی‌دهد

بازی‌های شرکت یوبیسافت همیشه هنگام عرضه با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌اند. اکنون خبر رسیده است که دو عنوان جدید این شرکت نیز مشکلاتی برای کاربران به وجود آورده‌اند.
۱۳۹۹/۹/۸

اگر شما از کاربران کنسول پلی استیشن ۴ هستید و قصد دارید به کنسول پلی استیشن ۵ نقل مکان کنید باید نکته‌ای را در رابطه با دو بازی جدید شرکت یوبیسافت بدانید. در صورتی که شما یکی از دو بازی Assassin's creed Valhalla یا Watch dog's legions را بر روی کنسول پلی استیشن ۴ خریداری کرده‌اید؛ باید بدانید که در حال حاضر نمی‌توان فایل‌های خود را بر روی پلی‌استیشن ۵ کپی کنید و با مشکل روبه‌رو خواهید شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که این مشکل تنها در میان دارندگان نسخه بلوری در کشورهای اروپایی مشهود است اما امکان دارد برای باقی کاربران نیز اتفاق بیافتد و این اصلا خبری خوشنودکننده برای طرفداران این عناوین نیست.
از آنجایی که می‌دانید، هردو این عناوین به صورت رایگان از پلی استیشن ۴ به پلی استیشن ۵ ارتقا داده می‌شوند. به نظر می‌رسد انجام این کار در بخش پلی‌استیشن استور به خوبی صورت می‌گیرد و مشکلی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد دارندگان نسخه بلوری با مشکل مواجه شده‌اند. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که شما دیسک بلوری را داخل کنسول قرار می‌دهید و آماده دانلود نسخه نسل جدید می‌شوید اما ناگهان با عبارتی مواجه خواهید شد که نوشته است برای دانلود این بازی باید ۵۹.۹۹ یورو پرداخت کنید.
مشخص است که این مورد تنها یک ارور جزئی است و یوبیسافت اعلام کرده در حال تحقیق است تا بتواند مشکل را رفع نماید. بنابراین طرفداران نباید نگران باشند زیرا این مشکل به زودی حل خواهد شد. البته بروز چنین مشکلی تاحدودی موجب ناامیدی برخی از طرفداران شده است زیرا انتظار چنین مشکل عجیبی را نداشته‌اند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)