خانهاخبار
مشخصات Poco M3 یک روز پیش از معرفی افشا شد

مشخصات Poco M3 یک روز پیش از معرفی افشا شد

محصول جدید کمپانی پوکو فردا به صورت رسمی معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۳

مسئولان برند پوکو در تدارک آن هستند که روز آینده، محصول جدید خود با نام Poco M3 را در اروپا معرفی کنند. زبان طراحی این محصول هفته گذشته لو رفت و با نگاهی به آن، نسخه Cyberpunk وان پلاس 8T در ذهن‌مان تداعی می‌شود. حالا مسئولان پوکو پا را فراتر گذاشته و مشخصات کلیدی این محصول را تأیید کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گوشی هوشمند پوکو ام 3 طبق شایعات پیشین مطرح شده، از پردازنده اسنپدراگون 662 بهره‌مند خواهد بود. این تراشه هشت هسته‌ای میان رده مدتی قبل روی Moto G9 قرار گرفته بود و پس از آن، شاهد عرضه آن در گوشی‌های Realme 7i و Moto G9 Power نیز بودیم.

image

 

کمپانی شیائومی تا به این لحظه، محصولی مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 662 را در لیست اسمارت فون‌های خود ندارد و به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که Poco M3 نسخه rebrand شده محصولی دیگر باشد. از طرف دیگر، حرف و حدیث‌هایی از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی مبنی بر توسعه محصولی با برند Redmi و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 662 توسط شیائومی به گوش می‌رسد. چنین مطلبی حاکی از آن است که احتمالا محصول یاد شده، نسخه rebrand شده پوکو ام 3 باشد.

از طرف دیگر، ظرفیت باتری و سایز نمایشگر Poco M3 توسط مدیران پوکو مورد تأیید قرار گرفته است. این محصول از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود و صفحه نمایش آن نیز 6.53 اینچ است. توییت رسمی برند پوکو که به تازگی ارسال شده است، ویدئویی از پوکو ام 3 را به نمایش گذاشته است.

 

متأسفانه تا به این لحظه، اطلاعات سخت‌افزاری دیگر مانند مشخصات دوربین‌ها، میزان رم و حافظه داخلی پوکو ام 3 مشخص نشده است. اما برای اطلاع از این موضوع، مدت زمان زیادی نباید منتظر بمانید. چرا که Poco M3 فردا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)