خانهاخبار
ظرفیت باتری گوشی گلکسی A02 سامسونگ مشخص شد

ظرفیت باتری گوشی گلکسی A02 سامسونگ مشخص شد

یکی از مشخصات اصلی اسمارت فون Galaxy A02 فاش شد.
۱۳۹۹/۹/۴

چندی است که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد گوشی هوشمند Galaxy A02 سامسونگ از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد. این اسمارت فون به تازگی موفق به دریافت برخی گواهی‌ها شده است که به عنوان آخرین مورد، می‌توان به گواهی صادر شده از سوی موسسه CPQD که در آمریکای لاتین واقع شده است، اشاره کرد.

محصول جدید سامسونگ با شماره ساخت SM-A025M/DS در این گواهی ظاهر شده و به این ترتیب، ظرفیت باتری آن با شماره مدل HQ-50S مشخص شده است.

image

 

گوشی هوشمند جدید سامسونگ که با نام Galaxy A02 از آن یاد می‌شود، ممکن است در برخی مارکت‌ها با نام Galaxy M02 عرضه شود و بر اساس اطلاعات بنچمارک گیک بنچ، این محصول به سه گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون (احتمالا Snapdragon 450) مجهز خواهد بود.

متأسفانه در بنچمارک یاد شده، اطلاعات دیگری در مورد مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A02 عنوان نشد. اما شایعات پیشین حاکی از آن است که این اسمارت فون به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز است و در قسمت پشت بدنه، شاهد دوربین دو گانه خواهیم بود که از ترکیب لنز 13 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. برای علاقمندان به سلفی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری، بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که این موضوع، در گواهی CPQD به تأیید رسیده است.

در حال حاضر هنوز هیچ حرف و سخنی در مورد Galaxy A02 از سوی مقامات سامسونگ عنوان نشده است. اما از آن جا که گلکسی A01 در نیمه ماه دسامبر سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شد، لذا انتظار می‌رود که چنین اتفاقی در سال جاری نیز رخ داده و کمتر از سه هفته دیگر، شاهد مراسم رونمایی از اسمارت فون جدید گلکسی A02 باشیم.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری عنوان شده، تا چه اندازه روی موفقیت و استقبال از این گوشی هوشمند حساب باز می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۹/۹/۴
سامسونگ چرا چراغ اعلان نوتیفیکشین و تایپ سی استفاده نمی کند در گوشیهای با سایز کوچک .........