خانهاخبار
جدیدترین ویدیوی منتشرشده از بازی Cyberpunk 2077 قابلیت‌های Ray tracing آن را به نمایش می‌گذارد

جدیدترین ویدیوی منتشرشده از بازی Cyberpunk 2077 قابلیت‌های Ray tracing آن را به نمایش می‌گذارد

Ray Tracing یا رهگیری پرتو یک نوآوری است که در زمینه نوردهی به اجسام به کار گرفته می‌شود. اکنون جدیدترین ساخته استودیوی لهستانی CD Project Red قرار است در این زمینه پیشتاز باشد.
۱۳۹۹/۹/۸

عنوان Cyberpunk 2077 حداکثر تا سه هفته دیگر منتشر می‌شود و دو کمپانی CD Project Red و انویدیا برای هایپ طرفداران قابلیت‌های Ray tracing بازی را به همراه نورپردازی فوق‌العاده آن به نمایش گذاشتند.
در جدیدترین ویدیویی که شرکت CD Project Red منتشر کرده، قابلیت‌های DXR ray tracing و DLSS انویدیا فعال شده است. انویدیا مدعی شده که بازی با فعال شدن قابلیت Dxr ray tracing جزییات بیشتری را به نمایش می‌گذارد و حالت طبیعی به خود گرفته است. طبق اظهار نظر مدیران این کمپانی، زمانی که کاربران این قابلیت را فعال می‌کنند؛ Ray tracing تمام سطوح بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سایه‌ها را به وضوح و به صورت طبیعی نرم و زنده می‌کند. تمامی خیابان‌ها، مغازه‌ها و ساختمان‌ها نیز توسط این قابلیت به صورت واقع‌گرایانه نورپردازی می‌شوند.

درماه سپتامبر، شرکت CD Project Red حداقل مشخصات سخت‌افزاری برای اجرای بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد. با توجه به مشخصات منتشر شده، برای اجرای بازی به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نیست اما اگر بخواهید قابلیت Ray tracing را فعال کنید، مسئله فرق خواهد کرد و برای آن به یک سیستم high-end نیاز خواهید داشت.

image

 

استودیو CD Project Red پیشنهاد داده برای اجرای بازی از کارت‌های گرافیک انویدیا RTX استفاده کنید اما در صورت استفاده از کارت‌های گرافیک دیگر که از DXR پشتیبانی می‌کنند، مشکلی به وجود نخواهد آمد. برای فعال سازی قابلیت Ray tracing شما حداقل به کارت گرافیک RTX 2060 نیاز خواهید داشت. اگر کارت گرافیک شما از نوع RTX 3080 باشد و دیگر مشخصات سیستم شما با مشخصات پیشنهادی شرکت ناشرکننده همسو باشد، می‌توانید بدون هیچ مشکلی بازی را با اخرین تنظیمات گرافیکی و فعال بودن Ray tracing اجرا کنید.
اگر سیستم شما توانایی اجرای بازی Cyberpunk 2077 را با قابلیت Ray tracing ندارد؛ می‌توانید از طریق GeForce Now که سرویس استریم گیم جدید انویدیا است، عنوان Cyberpunk 2077 را با قابلیت Ray tracing بازی کنید. اخیرا نیز نسخه بتا GeForce now برای سیستم عامل IOS عرضه شده است.
نسخه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازی نیز ممکن است از قابلیت Ray tracing پشتیبانی کنند. همچنین کسانی که بازی را در پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان خریداری کرده‌اند و دستگاه‌های خود را به کنسول‌های نسل جدید ارتقا داده‌اند؛ می‌توانند بازی را به رایگان بر روی کنسول جدید خود بازی کنند. این بازی قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان، گوگل استدیا و کامیپوترهای خانگی منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)