خانهاخبار
برخی مشخصات دوربین وان پلاس 9 مشخص شد

برخی مشخصات دوربین وان پلاس 9 مشخص شد

آيا شاهد آپگرید سخت‌افزاری در این شاخه خواهیم بود؟
۱۳۹۹/۹/۳

از آن جا که رفته رفته به پایان سال جاری میلادی (2020) نزدیک می‌شویم، شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون وان پلاس 9 لحظه به لحظه در حال افزایش است. تصاویر رندر شده CAD از این محصول چندی است که منتشر شده است و زبان طراحی آن را تا حدی مشخص کرده است. بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که با نگاه اولیه به این محصول، احتمالا به یاد خانواده گلکسی نوت 20 سامسونگ خواهید افتاد. محفظه دوربین این اسمارت فون مانند سایر محصولات کمی به سمت بیرون آمده و سه لنز را در خود جای داده است که تا پیش از این، اطلاعاتی در مورد لنزها در دسترس نبود. اما خبرهایی که امروز منتشر شده، برخی جزئیات لنزهای وان پلاس 9 را افشا کرده است.

image

 

طبق گزارش وب سایت 91 Mobiles، وان پلاس 9 میزبان یک لنز 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود. این منبع خبری مدعی شده است که وان پلاس در این لنز از سنسور IMX689 سونی بهره برده است که پیش‌تر شاهد قرارگیری آن روی وان پلاس 8 پرو بودیم. به عنوان گزینه دوم، شاهد لنز 48 مگاپیکسلی اولترا واید خواهیم بود که این مورد هم پیش‌تر روی وان پلاس 8 پرو قرار گرفته بود و البته به نوعی، یک آپگرید سخت‌افزاری نسبت به لنز 16 مگاپیکسلی وان پلاس 8T به حساب می‌آید.

وب سایت 91 Mobiles همچنین تصویری از ماژول دوربین این محصول را منتشر کرده است که به این ترتیب، یکی از رنگ‌های وان پلاس 9 نیز مشخص شده است.

image

 

جزئیات مطرح شده در مورد دوربین وان پلاس 9 که به عنوان شایعه مطرح شده بود، اخیرا توسط یکی از افشاگران معتبر با نام کاربری Max J مورد تأیید قرار گرفته است. اطلاعات در مورد لنز سوم هنوز در دسترس نیست. اما به نظر می‌رسد که این گزینه مربوط به سنسور تشخیص عمق این محصول باشد، یا لنز مونوکروم خواهد بود که اخیرا روی بسیاری از محصولات وان پلاس شاهد آن بودیم.

پیش بینی می‌شود که وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو در ماه مارچ سال آینده میلادی (2021) به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شوند. در حالی که برخی شایعات از وجود نمایشگری تخت در هر دو محصول حکایت داشته‌اند، اما به تازگی حرف و حدیث‌هایی مطرح شده و مدعی شده است که نسخه پرو این خانواده به نمایشگری با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود و یک لنز دوربین دیگر نیز در قسمت پشت بدنه به آن اضافه می‌شود. پیش بینی می‌شود که هر دو محصول یاد شده به پردازنده اسنپدراگون 875 5G مجهز بوده و تکنولوژی Warp Charge 65 نیز توسط آن‌ها پشتیبانی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)